به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه نقد و بررسی کتاب «سرباز کوچک امام» با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و مجموعه «کتاب خوب» برگزار می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین امیرعطاءاله جباری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اعلام این خبر گفت: جلسه نقد و بررسی کتاب «سرباز کوچک امام» نوشته فاطمه دوست‌کامی، با حضور مهدی طحانیان، آزاده دفاع مقدس پنجشنبه ۴ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در تالار غدیر کتابخانه‌های عمومی قم واقع در خیابان ساحلی برگزار می‌شود.
جباری به اهمیت معرفی قهرمانان واقعی این سرزمین اشاره کرد و گفت: با توجه به چهل سالگی انقلاب و اهمیت معرفی قهرمانان ایران زمین، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با همکاری مجموعه «کتاب خوب»، کتاب‌های مرتبط با حوزه انقلاب و چهره‌های شاخص انقلاب را در قالب نقد و بررسی با حضور اهالی فرهنگ قم برگزار می‌کند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم در ادامه شیوه‌های هنری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم ارزیابی کرد و افزود: اینگونه جلسات و تولید آثار هنری در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آزادگان و با هدف حمایت از نویسندگان انقلابی برگزار می‌شود. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش