۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۹۴۷۴۳
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

انسان مومن بن بست ندارد

انسان مومن بن بست ندارد
حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان این که کسی نمی‌تواند مانع تحقق وعده خداوند شود، گفت: انسان مومن بن بست ندارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امشب در همایش همسفر تا بهشت زوج‌های جوان دانشجو در رواق حضرت زهرا (س) حرم رضوی گفت: سعی کنید با قدرت مطلق مهربانی ارتباط بیشتری داشته باشید.

وی افزود: اهل بیت را در زندگی خود شریک کنید آنگاه برکت آن را خواهید دید، یک روضه صدقه و خمس می‌تواند برکت را به زندگی شما بازگرداند خداوند وقتی بخواهد عنایت کند از مسیری برکت می‌دهد که بی حساب است.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی یادآور شد: خداوند وعده داده ازدواج کنید شما را تامین می‌کنیم زود اقدام به داشتن فرزند کنید و به حرف‌های افراد بدگمان توجهی نکنید روزی فرزندان با خالق انسان هاست از دوستان خود سوال کنید زندگی آنان بعد از آوردن فرزند چگونه است.

وی خاطر نشان کرد: شما یک روح در دو بدن هستید و در دو محیط بزرگ شده اید اختلاف طبیعی است، اما بهتر است از این مرحله عبور کنید اوایل زندگی یک سری مسایل مهم است، اما بعد از ۱۰ سال خودتان مهم می‌شوید علیرغم داشتن فرزند پدر و مادر بازهم برای یکدیگر مهم هستید.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در سرما و گرمای زندگی به هم متصل شوید از حضرت رضا بخواهید زندگی شما به مال حرام کینه و اختلاف آلوده نشود از حضرت فرزندان صالح طلب کنید و مهمتر از همه زندگی با برکتی داشته باشید.

وی افزود: در کنار مضجع نورانی حضرت رضا صفا و صمیمیت زندگی را بخواهیدخیلی‌ها میل به ازدواج دارند، اما فرصت ندارند برخی به این لیاقت نمی‌رسند زندگی دارای دست انداز است و فراز و نشیب دارد اختلافات و مشکلات طبیعی است.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به زیارت حضرت رضا یاد آور شد: هر امامی به یک موضوعی معروف است امام حسن را به کریمی و بخشندگی می‌شناسند و حضرت رضا به رافت و مهربانی شناخته می‌شود و این صفت امام جلوه گری بیشتری دارد.

وی خاطر نشان کرد: به زیارت که می‌آیید حتما زیارت جامعه کبیره را بخوانید یک بار هم نماز جعفر طیار را که برای گرفتن حاجات سفارش شده حتما اقامه کنید ائمه دریای کرامت هستند و حتما خواسته‌های بزرگ و خوبی از آنان داشته باشید./934/پ203/ب1
ارسال نظرات