۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۵۹۴۶۰۹
آیت الله علوی گرگانی:

داد مردم از گرانی ها بلند است | مسؤولان به وعده های اقتصادی خود عمل کنند

داد مردم از گرانی ها بلند است | مسؤولان به وعده های اقتصادی خود عمل کنند
حضرت آیت الله علوی گرگانی با ابراز نگرانی از وضعیت اقتصادی کشور، از مسؤولان خواست که به جای حرف درمانی در میدان عمل به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم عصر امروز در دیدار رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این متأسفانه گاهی حرف ها بیش از عمل است، گفت: در صحبت ها پیش روی ها زیاد است اما عرصه عمل چندان رضایت بخش نیست.

وی افزود: گاهی مسؤولان قول هم می دهند اما در عمل به آن ترتیب اثر داده نمی شود که نتیجه این رفتار در مشکلات جامعه قابل مشاهده است، صدا و ناله مردم از مشکلات معیشتی و اقتصادی و گرانی ها بلند است و مردم در بخش های اقتصادی رضایتمندی پایینی دارند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که چرا وضعیت کشوری که دارای سرمایه های عظیم است باید این چنین باشد، اظهار داشت: رهبر انقلاب بارها تذکرات لازم را دادند و فرمودند که باید از اقتصاددانان برای حل مشکلات اقتصادی استفاده شود.

وی ادامه داد: مسؤولان نباید اجازه دهند که مردم در فشار باشند، از سویی بانک ها به صورت قبلی کار خود را پیش می برند و مردم را تحت فشار بیشتر قرار می دهند، بارها درباره وضع بانک ها تذکر دادیم اما چرا به وضع بانک ها رسیدگی نمی شود تا فشار از مردم برداشته شود؟

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر این که نکات مدنظر رهبر انقلاب، بزرگان و علما باید عملی شود و مجلس باید در این راستا عمل کند، ابراز داشت: مسؤولان باید به گونه ای عمل کنند که مردم راضی باشند.

وی عنوان کرد: قبول داریم که فشارها و تحریم ها وجود دارد اما اگر خودمان دست به دست هم دهیم و برنامه ریزی کنیم وضع این چنین نخواهد بود، باید از وضعت فعلی خارج شویم تا مردم آرامش بیشتری داشته باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که برنامه بانک ها باید منظم و دیرکردها حذف شود، خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که قیمت اجناس طبیعی باشد، برخی کالا از امتیازات ارزی برخودار می شوند اما در با چند برابر قیمت به دست مردم می رسند.

وی اضافه کرد: کشور باید دارای نظم اقتصادی بوده و نظارت های لازم وجود داشته باشد تا هرکس هرگونه خواست عمل نکند، نوسانات بازار نگران کننده است، رهبر انقلاب بارها تذکر می دهند اما به گونه دیگر عمل می شود،

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تأکید بر این که مسؤولان باید با تلاش و دلسوزی خود مردم را راضی نگه دارند، به نمایندگان مجلس توصیه کرد که در کنار کار کارشناسی در موضوعات، از نظرات رهبر معظم انقلاب و مراجع تخطی نکنند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
محمد قمین
ارسال نظرات