۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۵۹۴۵۹۴
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد:

انقلاب اسلامی از انتظارات انبیای الهی بود

انقلاب اسلامی از انتظارات انبیای الهی بود
حجت الاسلام نوری زاده از انقلاب اسلامی به عنوان پدیده قرن یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی از انتظارات چندین ساله انبیای الهی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد امروز سه شنبه در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران که در سالن اجتماعات محراب این مرکز برگزار شد، امام و امت را 2 شرط ایجاد حکومت دینی برشمرد و افزود: در تاریخ اسلام تاکنون هیچگاه این 2 شرط در کنار هم محقق نشدند حتی در زمان صدر اسلام هم امام حاضر بود اما مردم اورا حمایت نکردند تا حکومت اسلامی با همه ظرفیت‌هایش به وجود آید.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان پدیده قرن یاد کرد و گفت: جمهوری اسلامی برگ زرینی در تاریخ بشریت و حاصل تحقق این 2 شرط بود که در سال 1357 به وقوع پیوست، از همین رو انقلاب اسلامی از انتظارات چندین ساله انبیای الهی بود، در این سال امت مستحکم و با اعتقاد در کنار ولایت فقیه و بصیری چون حضرت امام قرار گرفتند.

این مقام مسؤول ادامه داد: انقلاب ما پایان بخش مکاتب جدایی دین از سیاست بود چرا که بعد از انقلاب صنعتی سیاستمداران، با حاکمیت زور و زر طوری وانمود می کردند که دین جنبه دپفردی دارد و تنها باید در حد خانواده باشد نه در سطح جامعه.

وی پشتیبانی از ولایت و انقلاب را در این برهه از زمان بر همه تکلیف خواند و تصریح کرد: حکومت ایران تنها حکومتی است که همزمان این 2 شرط در آن برقرار است و تا وقتی که این شروط پایدار باشد موفق است.

حجت الاسلام نوری زاده با تأکید بر وظایف سنگین مسؤولان در بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی، ابراز کرد: مساجد در مراسم چهل سالگی انقلاب نقش محوری دارند، مسؤولان باید با تمام توان برنامه های دهه فجر امسال را برگزار کنند تا این انقلاب برای همگان مخصوصاً جوانان و دیگر کشورها بیش از پیش تبیین شود.

وی در پایان با بیان اینکه امسال بلوغ انقلاب را جشن خواهیم گرفت، افزود: این انقلاب در ادامه راه قطعاً بساط دیگر حکومت های طاغوتی را خواهد برچید، این انقلاب اتصال راه امام و شهدا به قیام مهدی صاحب الزمان خواهد بود./804/پ310/ب1

ارسال نظرات