۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۵۹۴۵۸۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

انقلاب اسلامی در‌های پیشرفت و توسعه را به روی ملت ایران گشود

انقلاب اسلامی در‌های پیشرفت و توسعه را به روی ملت ایران گشود
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ گفت: پیشرفت‌های چهار دهه اخیر نظام موجی از عصبانیت را در دل‌های سیاه و تاریک کشور‌های مستکبر جهان به وجود آورده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر با بیان این که امروز خدمت به مردم یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران و مسؤولان کشور است، گفت: مسؤولان در نظام اسلامی باید همه توان خود را برای تحقق رضایت مردم به کار گیرند.
 
وی، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که این مردم برای پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب حتی از جان خود نیز گذشتند، بیان داشت: امروز این وظیفه مسؤولان است تا در جهت خدمت صادقانه و بی منت به مردم گام بردارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف این انقلاب حضوری تعیین کننده داشته و دارند، گفت: امروز نیز این مردم هستند که همه فشار‌ها و مشکلات اقتصادی را برای حفظ و پشتیبانی از انقلاب تحمل می‌کنند
 
امام جمعه نوشهر با اشاره به این که امروز در حوزه اقتصادی به دلیل برخی سیاست‌های اشتباه در کشور شاهد مشکلاتی هستیم که باید نظارت و تدبیر مسؤولان در این بخش بیشتر شود، افزود: متأسفانه بخش مهمی از این مشکلات به وجود آمده در حوزه اقتصادی نتیجه عدم کارآمدی برخی مسؤولان است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی‌ها تلاش می‌کنند تحریم‌های دشمن را عامل بروز همه این مشکلام عنوان کنند، گفت: نباید عامل همه مشکلات امروز را به تحریم‌ها نسبت داد بلکه باید برخی ناکارآمدی‌های داخلی را نیز در نظر گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تأکید براین که علیرغم همه این مشکلات و فشار‌های اقتصادی، ملت بزرگ ایران همچنان بانشاط و سرزنده در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام در صحنه حاضر است، بیان داشت: انقلاب و نظام اسلامی به همین آسانی به دست نیامده که عده‌ای کشور مستکبر و زورگو بخواهند به نفع خود آن را مصادره کنند.
 
مسؤول مدرسه علمیه شهید بهشتی نوشهر در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر، این ایام را یادآور وحدت ملی ایران برای عبور از ظلم و فساد طاغوتی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در‌های پیشرفت و توسعه را به روی ملت ایران بازکرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیشرفت‌های چهار دهه اخیر نظام اسلامی موجی از عصبانیت و هراس را در دل‌های سیاه و تاریک کشور‌های مستکبر جهان به وجود آورده است، افزود: آن‌ها سال‌ها است تلاش می‌کنند با فشار و تحریم علیه ایران اسلامی، مردم را نسبت به آینده کشور ناامید کنند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات