۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۵۹۴۵۷۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

برخی با اقدامات نسنجیده، دشمن را در رسیدن به اهدافش امیدوار می کنند

برخی با اقدامات نسنجیده، دشمن را در رسیدن به اهدافش امیدوار می کنند
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: متأسفانه برخی‌ها با عملکرد خود در داخل کشور، دشمنان را نسبت به اهداف شومشان امیدوار می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی در نکا با تسلیت ایام فاطمیه، با اشاره به این که هدایت یک فرد در آیات و روایات الهی از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است، گفت: وقتی گفته می‌شود همه دنیا در برابر هدایت یک فرد ارزشی ندارد این نشان از اهمیت مسأله هدایت فکری در جامعه است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را معجزه الهی توصیف کرد و افزود: چندین برابر ریزش‌ها در انقلاب رویش داشته‌ایم که عشق و علاقه نسل‌های سوم و چهارم برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) نمونه‌های ارزشمندی از رویش‌های انقلاب هستند.

حجت الاسلام لائینی ادامه داد: نسل جوان امروز ما که امام خمینی (ره)، انقلاب و جنگ را ندیده و درک نکرده اند برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) شتافتند و در این مسیر ارزشمند به شهادت رسیدند و همه این‌ها از معجزات انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به این که با وجود ناکارآمدی برخی مسؤولان و دولت‌ها و همچنین تحریم‌های ظالمانه دشمنان، نظام اسلامی در بسیاری از بخش‌ها همچنان پیشتاز است، تصریح کرد: این پیشرفت‌ها و پیشتازی‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نتیجه معجزه انقلاب اسلامی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه برون رفت از شرایط امروز کشور وحدت و همبستگی همه بخش‌های کشور است، افزود: اگر امروز در کشورمان یک وحدت عملی میان مردم و مسؤولان وجود داشته باشد به راحتی از مشکلات اقتصادی عبور می‌کنیم.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که محبت به اهل بیت (ع) تنها به شعار و ادعا نیست بلکه باید در عمل ثابت شود، گفت: اگر خود را پیرو اهل بیت (ع) می‌دانیم باید سیره عملی آن بزرگان در متن زندگی امروز ما نهادینه شود.

وی با اشاره به این که برای تبعیت باید وظیفه را شناخت و انجام داد، افزود: یکی از وظایف اساسی امروز ما حفظ انقلاب اسلامی است تا این امانت شهدا را حفظ کنیم و همه باید پای علم انقلاب ایستاده و در این راه عشق کشته و شهید شویم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند تا چهل سالگی انقلاب اتفاق نیفتد، بیان داشت: متأسفانه برخی‌ها با عملکرد خود در داخل کشور، دشمنان را نسبت به این اهداف شومشان امیدوار می‌کنند./۹۵۰/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات