۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۹۴۵۶۳
حجت الاسلام فلاحی:

ترویج اخبار نادرست نقشه اصلی دشمن است

ترویج اخبار نادرست نقشه اصلی دشمن است
استاد حوزه علمیه همدان گفت: دشمن با القای اخبار نادرست به دنبال ایستادن مردم در مقابل حاکمیت و تحت فشار دادن حاکمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی از اساتید حوزه علمیه همدان ظهر امروز در جمع طلاب با بیان این که معاون وزیر خارجه کشور به عبور از خطوط قرمز اعتراف کرده است، گفت: افراد غرب زده در 4 سال گذشته پشت سر آمریکا نتوانستند نتیجه بگیرند و امروز هم یک سال است که دنباله رو اروپا هستند و در آن هم موفق نشده اند.

وی یادآور شد: هدف از مطرح کردن ناکارآمدی ها، انداختن همه مشکلات به گردن رهبری است تا اختیارات رییس جمهور را افزایش دهند و قانون را تغییر دهند و به طور مثال نیروهای نظامی نیز تحت نظر رییس جمهور قرار گیرند.

حجت الاسلام فلاحی عدم شفافیت را یکی از مشکلات کشور دانست و گفت: بودجه ای که برای امنیت کشور هزینه شده است سه درصد بودجه کل کشور را شامل می شود اما به نحوی مطرح می کنند که همه بودجه کشور صرف مسائل نظامی شده است.

وی القای اخبار نادرست و غلط را یکی دیگر از نقشه های دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: تمام این ها تلاش هایی است که مردم را وادار کنند تا در مقابل حاکمیت بایستند و حاکمیت را تحت فشار قرار دهند تا دوباره زمینه ساز ورود آمریکایی ها به کشور باشد.

این استاد حوزه از تصویب fatf به عنوان کار اشتباهی نام برد و بیان داشت: هنگامی که آقای ظریف می گوید بعد از fatf هیچ تضمینی برای رفع مشکل تبادلات مالی وجود ندارد چه طور می توان به اجرای آن خوشنود بود در حالی که در برجام این مطالب را نگفته بودند.

وی خاطرنشان کرد: برجام یک مقدمه بود و آنها به دنبال اجرای برجام های بعدی هستند تا در هر کدام از آن ها منافع خودشان از مسائل موشکی تا آزاد شدن هم جنس بازی را در کشور پیاده کنند.

حجت الاسلام فلاحی افزود: وقتی دشمن بیان می کند که 15 سال دیگر حمله کردن به ایران آسان می شود یعنی باید خالی از سلاح موشکی شویم و این یعنی دشمن قدم به قدم جلو می آید چرا که برجام صرفا هسته ای نبود.

وی یادآور شد: منظور آمریکا از مطرح کردن عبارت 25 سال دیگر هیچ مخالفی در منطقه نخواهیم داشت یعنی ما را با fatf از بین خواهند برد و به ناچار باید نیروهای مقاومت را به داخل کشور برگردانیم و به دنبال مستشاری هم نرویم درنتیجه جبهه مقامت نیز بین خواهد رفت./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات