۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۹۴۵۴۴

برگزاری شب شعر مدافعان حرم در حرم حضرت معصومه

برگزاری شب شعر مدافعان حرم در حرم حضرت معصومه
در آینده نزدیک و پس از اعلام یک فراخوان سراسری، شب شعر مدافعان حرم در حرم حضرت معصومه (س) در قم برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در دیدار مسئولین یادواره «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» در سالن محراب شبستان حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی در شهر مقدس قم گفت: باید تلاش کنیم یادواره‌های شهدای مدافع حرم به نحوی برگزار شود که در کنار کیفیت خوب، با اثرگذاری ویژه‌ای نیز همراه شود.
به گفته وی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با استفاده از ظرفیت‌های خود تلاش کرده است این یادواره به شیوه مطلوب برگزار شود.
حسینی کاشانی سپس اعلام کرد: همزمان با برگزاری سومین یادواره شهدای حرم و در راستای برگزاری یادواره «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله»، شب شعر مدافعان حرم با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم و جمعی از شاعران برجسته استان در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری فراخوان کشوری شعر مدافعان حرم با عنوان «کبوتران حرم» خبر داد و گفت: برای برگزاری شب‌شعر مدافعان حرم با عنوان «کبوتران حرم»، به‌زودی به‌صورت کشوری فراخوان داده می‌شود و تا پایان اسفندماه فرصت برای ارسال اثر در نظر گرفته شده است.
وی گفت: از مجموعه آثار شاعران کتاب جامعی تهیه و منتشر خواهد شد. /۹۲۵/د ۱۰۳/ش
ارسال نظرات