۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۹۴۵۴۱

جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی وضعیت جبهه شمالی

جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی وضعیت جبهه شمالی
بعد از تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی دمشق، کابینه امنیتی این رژیم با حضور رییس جدید ستاد کل ارتش تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی فردا برای بررسی تنش‌های اخیر در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی، تشکیل جلسه می‌دهد.

به نوشته وبگاه «یدیعوت احرونوت»، در این جلسه که ژنرال «آویو کوخاوی» برای اولین بار به عنوان رییس جدید ستاد کل نیرو‌های مسلح  شرکت خواهد داشت، ادعای تلاش‌های ایران برای حمله به رژیم صهیونیستی از سوریه بررسی می‌شود.

روز گذشته رسانه‌های سوریه از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان دمشق خبر دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این حمله در واکنش به ورود موشک سرگردان به حریم هوایی جولان اشغالی بود، ادعا کرد که موشک مذکور ایرانی بوده است.  

وزارت دفاع روسیه با اعلام اینکه پدافند هوایی ارتش سوریه 30 موشک متجاوز صهیونیستی را سرنگون کرده است، گفت که جنگنده‌های اسرائیلی از سه محور به این کشور حمله کردند.

این در حالی است که تا پیش از این رژیم صهیونیستی در قبال حملاتی که در سوریه انجام می‌داد، سیاست «ابهام» را در پیش می‌گرفت و رسانه‌های این رژیم هم صرفا به نقل از رسانه‌های سوری خبر مربوط به این حملات را منتشر می‌کردند./983/ب101/ف

ارسال نظرات