۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۹۴۵۲۷
رییس جمعیت «قولنا و العمل» لبنان:

رژیم صهیونیستی فقط زبان مقاومت را می‎فهمد

رژیم صهیونیستی فقط زبان مقاومت را می‎فهمد
رییس جمعیت «قولنا و العمل» لبنان در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه بیان کرد که این رژیم فقط زبان قدرت و مقاومت را می‎فهمد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ احمد قطان رییس جمعیت «قولنا و العمل» لبنان طی پیامی به تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش نشان داد.

در این پیام آمده است: تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه نشان دهنده توانایی و قدرت سوریه در مقابل اسرائیل است.

این عالم اهل تسنن تصریح کرد: تجاوز اسرائیل به سوریه و لبنان دلالت می کند بر اینکه رژیم صهیونیستی فقط زبان قدرت و مقاومت را می فهمد بنابراین استفاده از معادله مردم، ارتش و مقاومت تنها گزینه حفظ امنیت و ثبات در کشور است.

بامداد دوشنبه (1 بهمن) بود که رسانه‌های سوریه از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان دمشق خبر دادند. دقایقی بعد، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود نوشت که ارتش این رژیم در حال بمباران اهدافی در خاک سوریه است.

سخنگوی ارتش اسرائیل با بیان اینکه این حمله در واکنش به ورود موشک سرگردان به حریم هوایی جولان اشغالی در روز یکشنبه بود، ادعا کرد که موشک مذکور ایرانی بوده است.

وزارت دفاع روسیه با اعلام اینکه پدافند هوایی ارتش سوریه 30 موشک متجاوز صهیونیستی را سرنگون کرده است، گفت که جنگنده‌های اسرائیلی از سه محور به این کشور حمله کردند. شبکه راشا تودی نیز گزارش داد حملات رژیم صهیونیستی به دمشق حدود سی دقیقه طول کشیده است.

این حمله جدید در حالی است که رژیم صهیونیستی روز یک‌شنبه نیز قصد داشت مواضعی در جنوب سوریه را از طریق حملات هوایی مورد هدف قرار دهد اما پدافند هوایی سوریه همه این حملات را دفع کرد./994/ب902/ف

ارسال نظرات