۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۵۹۴۴۹۱

فراخوان سومین دوره‌ کتاب سال عاشورا منتشر شد

فراخوان سومین دوره‌ کتاب سال عاشورا منتشر شد
فراخوان سومین دوره‌ کتاب سال عاشورا از سوی بنیاد دعبل، منتشر شد و زمان برگزاری اختتامیه «کتاب سال عاشورا (جایزه‌ دعبل خزاعی)» شهریور ۱۳۹۸ است.

به گزارش خبرگزاری رسا، با اعلام دبیرخانه کتاب‌سال عاشورا در بنیاد دعبل خزاعی، با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر در موضوعات امام‌حسین (ع)، خانواده و یاران آن حضرت، ‌تاریخ و تحلیل واقعه‌ی عاشورا، ادبیات و هنر عاشورایی و فرهنگ و آیین‌های عزاداری، سومین دوره‌ انتخاب «کتاب سال عاشورا (جایزه‌ دعبل خزاعی)» از بین آثار منتشرشده در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در ۱۹ رشته برگزار می‌شود.

از تمامی ناشران و پدیدآورندگان آثار در موضوعات مذکور دعوت می‌شود یک نسخه از اثر خود را حداکثر تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۸ به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

مقتل (تألیفی)، تصحیح، پژوهش تاریخی، پژوهش اجتماعی، پژوهش فرهنگی‌، پژوهش هنری، پژوهش ادبی، شعر، نوحه، ادبیات داستانی، ادبیات نمایشی، خوشنویسی، عکس، تجسمی، شعر کودک و نوجوان، داستان کودک و نوجوان، گرافیک و تصویرگری کتاب کودک و نوجوان، ترجمه به فارسی و ترجمه از فارسی، رشته‌ها این دوره از جایزه‌ دعبل خزاعی است.

نشانی دبیرخانه: تهران ـ بلوار کشاورز ـ خیابان فلسطین ـ خیابان حجت‌دوست ـ پلاک ۴۷ (روبه‌روی دانشکده علوم تغذیه) ـ طبقه چهارم/998/د 102/ش

میثم صدیقیان
ارسال نظرات