۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۵۹۴۴۸۴
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری:

حوزه دفاع و صیانت از انقلاب و آرمان های نظام را تکلیف امروز خود می داند

حوزه دفاع و صیانت از انقلاب و آرمان های نظام را تکلیف امروز خود می داند
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری گفت: امروز حوزه دفاع و صیانت از انقلاب و آرمان های نظام را تکلیف خود می داند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری امشب در نشست روحانیان مرکز استان در ساری با اشاره به فرا رسیدن ماه بهمن، گفت: این ماه یادآور اوج وحدت و همبستگی ملت ایران برای پیروزی نهضت انقلاب اسلامی است.
 
وی با بیان این که ملت فهیم و استوار ایران با پیروزی نهضت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ به سال‌ها سلطه غرب در این کشور پایان دادند، افزود: امروز ملت بزرگ ایران استقلال و آزادی خود را مدیون و مرهون امام خمینی (ره) هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان در سال‌های اخیر همه توان خود را برای جلوگیری از چهل ساله شدن انقلاب به کار گرفتند، بیان داشت: اما ملت بزرگ ایران با اقتدار در برابر توطئه دشمنان ایستاده و از این انقلاب دفاع و حراست می‌کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که پشتوانه مردمی یکی از مهم‌ترین عوامل اقتدار نظام اسلامی در چهار دهه اخیر بوده است، گفت: دشمن با فشار‌های اقتصادی تلاش می‌کند مردم را از مسیر انقلاب منحرف کند.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با تأکید براین که ملت بزرگ ایران در برابر هر طرحی که بخواهد موجب تضعیف نظام و انقلاب شود با قدرت خواهند ایستاد، افزود: این ملت هیچ گاه نخواهند گذاشت دشمنان و معاندان انقلاب به اهداف شوم خود در این کشور دست پیدا کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب با پشتوانه عظیم مردمی همه موانع پیش روی را با قدرت پشت سر خواهد گذاشت، بیان داشت: تا زمانی که مردم در صحنه حضور دارند دشمن هیچ گاه به اهداف مستکبرانه خود در کشورمان دست پیدا نخواهد کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود، حوزه را خاستگاه انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که نهضت عظیم انقلاب اسلامی با رهبری روحانیت و حوزه های علمیه آغاز و تداوم پیدا کرد، افزود: روحانیت با روشنگری و آگاهی دادن به مردم، عامل حرکت توده ملت همراه با نهضت انقلاب شد.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با تأکید براین که حوزه های علمیه و روحانیت با بصیرت همواره مهم ترین پشتوانه انقلاب در چهار دهه اخیر بودند، گفت: امروز نیز حوزه دفاع و صیانت از انقلاب و آرمان های نظام را تکلیف خود می داند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات