۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۵۹۴۴۷۰
آیت الله علوی گرگانی:

مردم از مسؤولان دلسوزی ببینند پای کار خواهند ماند

مردم از مسؤولان دلسوزی ببینند پای کار خواهند ماند
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به مشکلات جامعه گفت: اگر مردم ببینند که مسؤولان دلسوز هستند حتما کمک خواهند کرد ولو این که در جاهایی گله مند باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در دیدار مدیرکل اوقاف استان قم، وظایف اداره اوقاف و امور خیریه را از کارهای مهم و سنگین دانست و گفت: خدمات خوبی در اوقاف ارائه می شود اما باید بیش از این خدمت شود.

وی افزود: اگر دست به دست هم دهیم و کنار یکدیگر باشیم بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد، مسؤولان باید سعی کنند که از خود یادگاری و آثاری بگذارند که همواره در ذهن مردم ماندگار باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که متصدیان امور وقف باید در جلساتی برای موضوع موقوفات برنامه ریزی کنند، بر احیای موقوفات تأکید کرد و اظهار داشت: باید به نیات واقفان به صورت دقیق عمل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اگر نیت انسان در مسؤولیت ها الهی باشد خدا یاری خواهد کرد و اگر مردم ببینند که مسؤولان دلسوز هستند حتما کمک خواهند کرد ولو این که در جاهایی گله مند باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که کسی که در مسیر الهی قدم بردارد از سرزنش های دیگران تأثیر نمی گیرد، ابراز داشت: خدمت به جامعه اسلامی از بزرگترین نعمت ها است که باید قدر آن را دانست.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
محمد قمین
ارسال نظرات