۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۹۴۴۶۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خبر داد؛

اعزام حافظان کل قرآن خراسان رضوی به کربلای معلی

اعزام حافظان کل قرآن خراسان رضوی به کربلای معلی
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: حافظان کل قرآن کریم استان که در آزمون طرح حفظ پذیرفته شوند به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام محمد احمد زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه برای آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم سال جاری جوائز ویژه‌ای در نظر گرفته شده، گفت: تمام حافظان کل قرآن کریم که در این آزمون قرآنی شرکت و حائز نمره قبولی شوند، بدون قرعه کشی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه برای تمام حافظان ۱۵ جزء و ۵ جزء قرآن که نمره قبولی را کسب کنند، نیز سفر زیارتی قم و مشهد با امکانات اسکان در نظر گرفته شده، افزود: با توجه به منابعی که در اختیار داشتیم با تامین اعتبار در سال جاری با هدف ایجاد انگیزش و ارائه بسته‌های تشویقی سعی کردیم تا قرآن آموزان و مربیان قرآنی با انگیزه بیشتری در راه قرآن قدم بردارند.

حجت‌الاسلام احمدزاده با بیان اینکه قبلا بسته‌های تشویقی ویژه قرآن آموزان اوقاف و امور خیریه بود، اظهار کرد: در حال حاضر این بسته های حمایتی را برای تمام قرآن آموزان مؤسسات قرآنی و جلسات قرآنی بقاع متبرکه در سطح استان گسترش دادیم./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات