۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۹۴۴۶۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان مطرح کرد؛

ضرورت بهره برداری از تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه

ضرورت بهره برداری از تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه
حجت الاسلام دشتکی گفت: تقارن دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه موجب می‌شود تا با اتکا به این اتفاق جبهه حق گامی دیگر به سوی فتح قله‌های حق علیه باطل بردارد.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به نحوه رهبری مقام معظم رهبری و مدیریت ایشان در موضوعات مختلف خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب آنچنان مقتدرانه جبهه حق علیه باطل را رهبری می‌کند که هر روز بر عزت و سربلندی انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

وی افزود: تقارن دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه موجب می‌شود بتوان با اتکا به این اتفاق جبهه حق گامی دیگر به سوی فتح قله‌های حق علیه باطل بردارد.

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه دشمن همیشه در حال توطئه بوده است خاطر نشان کرد: مطرح کردن دشمنی های آمریکا موضوع جدیدی نیست که برای انقلاب اسلامی تازگی داشته باشد چرا که از روز اول به دنبال ایجاد مشکل در جمهوری اسلامی بوده است.

وی ضمن دعوت کردن مردم به صبر بیان داشت: مسلمانان باید در مقابل استکبار آن چنان مقاومت کنند که دشمنان در جبهه مقابل به زانو درآیند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: باید بدانیم که استقامت و تحمل سختی‌ها به طور حتم سعادت و خوشبختی‌ در حوزه مادی و معنوی را به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با مطالعه اهداف انقلاب و آشنایی با آن به دنبال محافظت از آن و حفظ ارزش های آن باشیم.

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به جهان بینی امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در دوران پیش از پیروزی انقلاب و در زمان پیروزی اهداف انقلاب را مطرح و نخبگان را برای تشریح آن در بین تشویق می کردند.

وی تأکید کرد: اگر به دقت بنگریم دفاع از مکتب فاطمی و حضور در راه حسینی چیزی جز اهداف والای انقلاب اسلامی که با محوریت ولایت و عترت است نخواهد بود./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات