۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۵۹۴۴۶۱

اجتماع طلاب و فضلای انقلابی حوزه جهت پاسداشت 40 سالگی انقلاب

اجتماع طلاب و فضلای انقلابی حوزه جهت پاسداشت 40 سالگی انقلاب
اجتماع طلاب و فضلای انقلابی حوزه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین طائب در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع طلاب و فضلای انقلابی حوزه عصر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام گرجی استاد حوزه علمیه قم در این مراسم از تدوین طرح «لبیک عملی» در قم خبر داد و گفت: این طرح در حال تدوین است و هنگام کامل شدن به محضر رهبر معظم انقلاب تقدیم می شود تا ایشان آن را اصلاح کنند و پس از آن نیز به اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند جوانان و بزرگان قم نقش مرکزی و کانون انقلاب بودن قم را حفظ کنند، اظهار داشت: امروز باید به مطالبات رهبری لبیک گوییم و منویات ایشان را برای جامعه تبیین کنیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین طائب نیز در این اجتماع با بیان این که دشمن تا زمانی که با FATF اسرائیل را نجات ندهند عقب نشینی نمی كند، گفت: آمریكا و اسرائیل از دست ما به شدت عصبانی هستند، اما از آن جهت که جمهوری اسلامی به تبعیت از رهبر معظم انقلاب به آیه شریفه «واعدوا مااستطعتم من قوة» عمل كرده است از آن به شدت می هراسند.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن امروز از ایران هراس دارد و برای همین با FATF و CFT به دنبال كاهش برد موشكی ایران در كشور و منطقه است، مطرح کرد: امروز ما باید بدانیم که واژه «تروریسم» از سوی دشمن معنا می شود و آن ها با حیله هایی که دارند مصوب می کنند که حزب الله، حماس و انصارالله یمن تروریست هستند و نباید تأمین مالی شوند؛ با این اقدام ایران دیگر نه تنها در کشور، بلکه در منطقه نیز برد موشکی نخواهد داشت.

وی با اشاره به این که اگر منطقه را امن كنیم بدون شک مقدمه ظهور فراهم شده و امام زمان(عج) ظهور خواهند كرد، ابراز کرد: امروز باید بدانیم که با ظهور هیچ سلاحی از کار نخواهد افتاد، بلکه ما باید سلاح ها را از كار بیاندازیم تا ایشان ظهور کنند و این یعنی امروز وظیفه داریم مقدمات ظهور را فراهم کنیم و با جان خویش از امام زمان(عج) دفاع کنیم./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات