۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۵۹۴۴۵۶
استاد حوزه علمیه تبریز:

جوسازی علیه حوزه های علمیه هدفمند است

جوسازی علیه حوزه های علمیه هدفمند است
استاد حوزه علمیه تبریز بر ضرورت جلوگیری از هجمه ها و جوسازی های برخی علیه حوزه های علمیه تأکید کرد و گفت: جوسازی علیه حوزه های علمیه هدفمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن ایمانی عصر امروز در جمع عزاداران حضرت زهرا(س) در مدرسه طالبیه تبریز با بیان این‌که این مراکز با تعلیم و تربیت دلباختگان به دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان انقلاب کشورمان راعالمانه به جهانیان صادر می کنند، گفت: متاسفانه عده ای درصدد هستند با جوسازی و کم مهری ها در تصویب اعتبار مورد نیاز این مراکز جلوی فعالیتشان را بگیرند.

به گفته وی حوزه های علمیه موجب تربیت کادر هیأت علمی دانشگاه ها در رشته های علوم انسانی، کادرقضائی برای قوه قضائیه، تربیت مربیان دلسوز و موفق برای آموزش و پرورش، تربیت کادر مجرب برای نظام اسلامی و تربیت نیروهای کارآمد و زاهد برای پاسخگویی به انبوه شبهات اعتقادی، اجتماعی و سیاسی و نیز تبیین و تبین تئوری مترقی ولایت فقیه شده اند.

این مدرس دانشگاه از مسؤولان به خصوص اعضای شورای انقلاب فرهنگی و نمایندگان مجلس خواست هرچه سریعتر با عمل به رسالت خود از نهادهای فرهنگی، رسانه ملی و نهادهای دفاعی کشور در سالی که در سخت ترین با سخت ترین جنگ فرهنگی و اقتصادی استکبارجهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مواجه هستیم حمایت کنند.

مدرس حوزه های علمیه تبریز اظهار کرد: درصورتی که به موقع اقدام نشود بی شک موجب در تنگنا قرار گرفتن و دلسرد شدن عالمانی خواهد شد که خالصانه در راه اسلام و انقلاب تلاش می کنند.

حجت الاسلام ایمانی تاکید کرد: امروز فاطمیون بصیر در تمام سنگرها از سرکوب داعشی ها، دفاع عاشقانه و حیدرانه از اعتاب مقدسه و حرم های مطهر تا مجاهدت خستگی ناپذیر، بدون هوچیگری و ادعاهای گوش خراش با سبک بسیجیان گمنام، بطور آتش به اختیار جهاد فرهنگی را ادامه داده لحظه ای در مسیر یاری ولی امر درنگ نخواهند کرد.

وی با بیان این‌که حضرت زهرا(س) در زمینه های تعلیم و تربیت، امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از کیان دین الگوی جهانیان هستند، یادآورد شد: دشمنان در تلاش بودند با تحریم اقتصادی از نشر معارف دین و یاری رساندن به محرومان جلوگیری کنند./935/د103/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات