۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۵۹۴۴۵۵
به مناسبت ایام فاطمیه برپا می شود؛

جامی از زلال کوثر در کتابخانه علامه طباطبایی

جامی از زلال کوثر در کتابخانه علامه طباطبایی
کتابخانه علامه طباطبایی‌(ره) فرهنگسرای کار و تعاون به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه، نمایشگاه کتاب «جامی از زلال کوثر» را برپا کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا، سیداسماعیل جعفرپور رئیس فرهنگسرای کار و تعاون تهران با بیان اینکه نمایشگاه کتاب "جامی از زلال کوثر" از ابتدای بهمن ماه سال جاری در کتابخانه علامه طباطبایی (ره) برپا شده است، گفت: در این نمایشگاه، بیش از ۵۰ عنوان کتاب با موضوع زندگی و سیره دختر پیامبر گرامی اسلام حضرت فاطمه صدیقه (س) در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار گرفته است.
وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگو‌های دینی و ائمه اطهار (ع) و همچنین ترویج مراجعه و بهره‌برداری از متون دینی در زندگی روزمره با رویکرد و محور‌های سبک زندگی اسلامی برگزار شده است.
نمایشگاه کتاب "جامی از زلال کوثر" به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه از ۱ بهمن ماه تا ۲۰ بهمن‌ماه و از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان است.
دلیل آفتاب، کشتی پهلو گرفته، زهرا (س) و زیبایی‌ها، بانوی نمونه اسلام، کوثر عشق، در سوگ کوثر و موارد دیگر از عناوین این نمایشگاه کتاب است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگ‌سرای کار و تعاون، کتابخانه علامه طباطبایی (ره) مراجعه و یا با شماره ۶۶۰۴۴۸۸۷ تماس بگیرند. /۸۰۴/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات