۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۵۹۴۴۲۶
با عنوان گلستان انقلاب؛

آیین رونمایی از کتاب دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی برگزار شد
آئین رونمایی از کتاب دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با عنوان «گلستان انقلاب» با حضور خانواده شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از کتاب دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با عنوان «گلستان انقلاب» ظهر امروز دوشنبه در مرکز همایش های بسیج صدا و سیما برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی اندرزگو در این مراسم، گفت: شهید اندرزگو معتقد بود که اگر تقوای الهی را درنظر بگیریم حتما به موفقیت خواهیم رسید.

وی با اشاره به خاطره رهبر انقلاب اسلامی از شهید اندرزگو، ابراز کرد: سال گذشته رهبر انقلاب فرمودند؛ من انحراف منافقین را قبل از انقلاب از زبان شهید اندرزگو شنیدم و مطمئن بودم این سخن صحیح است. این موضوع به این دلیل بود که منافقان معتقد بودند هدف وسیله را توجیح می کند.

فرزند شهید اندرزگو در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دیدیم مجاهیدن خلق و منافقان دست به چه کارهایی  زدند و این موضوع باید برای جوانان ایران اسلامی مطرح و بازگو شود. وقتی شهید اندرزگو در سال 57 به شهادت رسید بدن را به موزه عبرت بردند و او را در حیات گذاشته و شهید را به مبارزان زندانی نشان دادند. بسیاری از شهدا همچون اندرزگو نامی از آنان امروز وجود ندارد ولی در آرزوی دیدن این انقلاب را  داشتند.

وی افزود: آنان در زمان شاهی زندگی می کردند که کشور را به بیگانگان می فروخت ولی امروز ولی فقیه در راس کشور حضور دارد و باید قدر این موهبت الهی را بدانیم و پاسدار خون شهدا باشیم. امیدواریم مشکلات موجود در تمامی زمنیه ها با کمک تمامی آحاد مردم رفع شود./816/پ203/ب1

ارسال نظرات