۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۹۴۴۲۲
آیت الله محمودی گلپایگانی:

کوتاهی در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر پذیرفتنی نیست

کوتاهی در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر پذیرفتنی نیست
آیت الله محمودی گفت: همه نهاد‌ها باید به رسالت خود در برنامه های دهه فجر عمل کنند و امروز هرگونه کوتاهی در این زمینه از سوی هیچ ارگانی پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین ظهر دوشنبه در دیدار اعضای دفتر ستاد نماز جمعه این شهرستان با اشاره به این نکته که انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ محسوب می‌شود، گفت: خداوند در روزگار خفقان طاغوت این نعمت بزرگ را به ما عنایت کرد.

وی با یادآوری رنج‌ها و مشقت‌های وارده بر مردم در دوران رژیم شاهنشاهی، ادامه داد: به عنوان فردی که دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی را درک کرده ام، اعلام می‌کنم که ما هم اکنون در بهشت حضور داریم، البته امروز هم دشمن توطئه‌های فراوانی را علیه نظام اسلامی برنامه ریزی کرده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: دوران شاهنشاهی، دوران تاریک و سیاهی محسوب می‌شد و تمامی منافع این ملت در اختیار بیگانگان قرار داشت و شاه وابسته به سران مستکبر عالم بود.

وی با اشاره به این نکته که دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، منافع خود را در خطر دید، ابراز کرد: از همین رو دشمن همواره در حال طراحی و برنامه ریزی توطئه علیه ما است.

مؤسس حوزه علمیه ورامین اظهار کرد: ۸ سال جنگ تحمیلی یکی از نمونه‌های بارز فعالیت‌های دشمن علیه نظام اسلامی بود، اما با تکیه بر ایمان و اراده الهی، درایت رهبری هوشیارانه و حضور مردم در صحنه، توطئه‌های دشمن در این جنگ خنثی شد.

امام جمعه ورامین با تأکید بر اینکه امروز باید قدر و ارزش انقلاب اسلامی را بیش از پیش دانست، تصریح کرد: بزرگداشت هرچه باشکوهتر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی می‌تواند بسیاری از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را تحقق بخشد.

آیت الله محمودی در پایان افزود: همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید به وظیفه و رسالت خود در بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی عمل کنند و امروز هرگونه کوتاهی در این زمینه از سوی هیچ ارگانی پذیرفتنی نیست./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات