۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۹۴۴۰۴
حجت الاسلام دانشی:

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است
مسؤول شورای سیاست ‌گذاری ائمه جمعه لرستان با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است، گفت: برای از بین بردن فاصله ها باید مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام اصغر دانشی، مسؤول شورای سیاست ‌گذاری ائمه جمعه لرستان، صبح امروز در نشست مسؤولان ستاد نماز جمعه استان گفت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه نیازمند تشکیلاتی قوی است، افزود: برای تبدیل نماز جمعه به قرارگاه فرهنگی و دینی که مورد تأکید رهبری است، باید مشکلات و نواقص موجود را برطرف کنیم.

مسؤول شورای سیاست ‌گذاری ائمه جمعه لرستان به فعالیت ستادهای نماز جمعه اشاره کرد و گفت: ستادهای نماز جمعه عملکرد مطلوبی داشته و بدون هیچ چشم داشتی در شهرستان ها تلاش و فعالیت دارند.

وی در ادامه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای برگزاری ویژه برنامه های این ایام ستادهای نماز جمعه استان باید از پویایی و جنب و جوش خاصی برخوردار باشند.

حجت الاسلام دانشی هدف از برگزاری این نشست را رفع مشکلات در اقامه نماز جمعه و بازنگری و اجرای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ذکر کرد.

وی با تأکید بر ضرورت اهمیت نظرات مردم در چگونگی تشکیل نماز جمعه گفت: در این زمینه نیازمند نظرسنجی های علمی و دقیق هستیم که باید به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات