۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۹۴۳۸۱
معاون آموزش حوزه استان ایلام:

دشمنان با القای ناکارآمدی به دنبال ضربه زدن به نظام هستند

دشمنان با القای ناکارآمدی به دنبال ضربه زدن به نظام هستند
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: القای نا امیدی بین ملت از اهداف شوم دشمنان نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در مدرسه صاحب الزمان(عج) اظهار داشت: القای نا امیدی بین ملت از اهداف شوم دشمنان نظام اسلامی است.

وی افزود: در حال برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستیم و این مساله سبب نگرانی و ناراحتی دشمنان شده است.

حجت الاسلام تقوایی خاطرنشان کرد: انقلاب از روز اول تاکنون در مسیر پیشرفت قرار داشته و همواره بر دشمنان خود چیره شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام ابراز کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی بر احدی پوشیده نیست حال دشمنان خارجی و داخلی قصد دارند با محدود کردن توانمندی دفاعی به انقلاب ضربه بزنند.

وی ادامه داد: استقلال و آزادی دو دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی بوده و نظام سلطه از اینکه ایران مستقل بوده و خود برای سرنوشتش تصمیم می گیرد ناراحت هستند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه چهل سال است دشمنان از هیچ تلاشی برای سرنگونی انقلاب اسلامی دریغ نکرده اند، گفت: ملت بزرگ ایران با بصیرت خود و عشق به ولایت هر بار نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده اند.

حجت الاسلام تقوایی تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال با هیچ دوره ای قابل قیاس نبوده و لازم است این دستاوردهای بزرگ برای مردم کشور تبیین شود.

وی ابراز داشت: امروزه نظام سلطه به خوبی آگاه شده که جنگ سخت برای آنها خسارت محض بوده از این رو با راه اندازی جنگ نرم و القا ناکارآمدی و نا امیدی قصد دارند در بین مردم هرج و مرج ایجاد کنند.

حجت الاسلام تقوایی در پایان گفت: امسال و در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب باید باشکوه تر از سنوات قبل برگزار شده و حضور گسترده و حماسی پر شور داشت تا خود دشمنان این انقلاب نا امید شوند./879/پ310/ب1

جلال وحید نیا
ارسال نظرات