۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۵۹۴۳۱۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران:

انقلاب اسلامی به برکت امام در جهان می درخشد

انقلاب اسلامی به برکت امام در جهان می درخشد
رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران با بیان اینکه انقلاب ما به برکت امام در جهان می درخشد، گفت: ورود امام راحل به ایران، معجزه الهی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب سخنرانی تاریخی امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) که با حضور جمعی از نمایندگان ادارات و نهادها در ساختمان مرکزی شهرداری بهشت زهرا(س) برگزار شد، بیان کرد: امسال چهلمین سالگرد ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور ایران اسلامی است، ورود امام راحل(ره) به ایران یک معجزه الهی بود.

وی بیان کرد: بدانیم اگر انقلاب اسلامی چهل ساله شده است یک معجزه الهی است، همه مردم در طول این چهل ساله برای حمایت از انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

رییس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: مراسم ۱۲ بهمن امسال با حضور مردم فهیم و انقلابی استان تهران ساعت ۹ صبح در حرم امام خمینی(ره) برگزار می شود و ساعت ۱۱ صبح همان روز، جلوس حضرت امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) گلباران خواهد شد.

وی تصریح کرد: کمترین وظیفه ما مسؤولان این است که مراسم سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) را در چهل سالگی انقلاب به خوبی برگزار کنیم و تا جایی که توان داریم در این زمینه اطلاع رسانی کنیم.

حجت الاسلام محمودی ابرز امیدواری کرد: در ۱۲ بهمن با حضور مردم فهیم و شریف در گرامیداشت این روز تیری به دشمنان انقلاب خواهد خورد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما به برکت امام خمینی(ره) در جهان می درخشد، گفت: مردم ما انقلاب اسلامی را دوست دارند اما انتقاد هم به مسؤولان اشرافی گر وارد است و از کسی هم ترسی نداریم.

امام جمعه موقت ورامین خاطرنشان کرد: در حوزه دفاعی ۸ سال جنگ کردیم و در این راه هزاران شهید تقدیم کردیم که تا امروز بتوانیم در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم.

استاد حوزه در پایان تصریح کرد: تمام دستگاه ها و مجموعه ها پای کار هستند و هر مجموعه تلاش کند تا وظیفه خود را در چهل سالگی انقلاب به خوبی به سرانجام رساند./804/پ310/ب1

ارسال نظرات