۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۹۴۱۵۲
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

نخستین دوره پویش کتابخوان مجازی ویژه انقلاب اسلامی برگزار می شود

نخستین دوره پویش کتابخوان مجازی ویژه انقلاب اسلامی برگزار می شود
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نخستین دوره پویش کتابخوان مجازی ویژه انقلاب اسلامی در خوزستان برگزار می شود.
منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین دوره پویش کتابخوان مجازی ویژه انقلاب اسلامی در خوزستان برگزارمی شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان بیان داشت: برای شناخت بهتر حوادث و اتفاقات در سال‌های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی را می‌توان از آثار و کتاب به خوبی درک کرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: اشتراک گذاری کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی در محیط‌های مجازی سبب شد همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نخستین دوره پویش کتابخوان مجازی ویژه انقلاب اسلامی در خوزستان  برگزار شود.

کوهی رستمی با اعلام شرایط شرکت در این پویش عنوان داشت: عموم مردم خوزستان می‌توانند کتاب‌های با محوریت انقلاب اسلامی را بخوانند و در قالب کلیپ‌های یک دقیقه‌ای در پیج‌های خود با هشتک #پویش کتابخوان مجازی و# کتابخوان انقلاب اسلامیمنشتر کنند.

وی پیرامون شرایط شرکت در جشنواره اظهار داشت: فایل ویدئویی با کادر افقی ارسال شود و مدت زمان آثار ارسالی نباید بیش از یک دقیقه باشد ضمن اینکه کیفیت معرفی کتاب، تناسب منبع با گروه سنی شرکت کننده و استفاده از ایده‌های خلاقانه و انتخاب کتاب‌های منتشر شده از سال ۱۳۹۰ به بالا دارای اولویت امتیازدهی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ارسال آثار باید فایل ویدئوی معرفی کتاب مورد نظر را در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #پویش کتابخوان مجازی و #کتابخوان انقلاب اسلامی منتشر کنند همچنین صفحه اینستاگرام پویش کتاب خوان مجازی را در پست خود به صورت ketabclip @ درج کنند البته پست مربوطه باید تا زمان اعلام نتایج قابل مشاهده باشد و حذف نشود.

کوهی رستمی گفت: در بخش کودک و نوجوان، والدین می‌توانند ویدئوی مربوطه را در صفحه‌ای با نام خود انتشار دهند.
 
وی با بیان اینکه شرکت در این پویش برای علاقه‌مندان از طریق پیام‌رسان سروش به آدرس sapp.ir/ketabclip نیز امکان‌پذیر خواهد بود، افزود: این جشنواره سه برگزیده و ۴۰ شایسته تقدیر خواهد داشت که در بخش برگزیدگان، به نفر اول ده میلیون ریال، نفر دوم و سوم هر کدام ۵ میلیون ریال کمک هزینه خرید کتاب در قالب کارت اعتباری تعلق می‌گیرد و به ۴۰ نفر شایسته تقدیر در این جشنواره نیز لوح تقدیر به همراه بن خرید کتاب الکترونیکی به ارزش ۱ میلیون ریال از سوی نشر جام جم اهدا می‌شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان درباره مهلت شرکت در مسابقه و داوری آثار گفت: علاقه‌مندان از تاریخ دوشنبه ۱۰ دی تا ۲۲ بهمن ماه فرصت دارند تا در جشنواره پویش کتاب خوان مجازی ویژه انقلاب اسلامی شرکت کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات