۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۹۴۱۴۹
حجت الاسلام باقری:

ملت ایران از آرمان های خود عقب نخواهند نشست

ملت ایران از آرمان های خود عقب نخواهند نشست
امام جمعه کبودرآهنگ گفت: همه بدانند ملت ایران ذره ای از آرمان های خود که به خاطر آن هزاران شهید تقدیم انقلاب و اسلام کردند عقب نخواهند نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودرآهنگ صبح امروز در جمع طلاب با اشاره به این که حضور آمریکا در هر جایی تنها بدبختی برای آن جا به همراه داشته است خاطر نشان کرد: پیشنهاد بنده به افرادی که به دنبال ایجاد ارتباط با آمریکا هستند آن است که با دقت وقایع تاریخی را مطالعه کنند.

وی افزود: علل قیام مردم ایران بر علیه طاغوت به دلیل حضور آمریکا در کشور و مشکلاتی که این حضور و همراهی ظاغوت با آنها به دنبال داشت بود.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: ملت شریف ایران اسلامی برای حفظ اسلام و انقلاب و اثبات آزادگی خود خون های زیادی داده اند تا به جهانیان نشان دهند که نفوذ آمریکا در هر کشور به جز بدبختی و بیچارگی برای آن کشور ارمغان دیگری ندارد.

وی با بیان این که ملت ایران با آمریکا هیچگاه آشتی نخواهد کرد اظهار داشت: در طول تاریخ آمریکا در هر جایی که پا گذاشته است خونریزی را به همراه خود آورده است.

این استاد حوزه یادآور شد: اگر مشکلات موجود با اشتی با آمریکا حل می شد امروز خود آمریکا و هم پیمانان او سر در گم نبودند و با مشکلات بزرگتر از مشکلات کشور ما دست و پنجه نرم نمی کردند.

وی امنیت حاکم در کشور را مثال زدنی خواند و گفت: غیر از امریکا کدام کشور را می توان مثال زد که دانش آموز دانش آموز را به قتل برساند و یا رییس جمهورش به خاطر تجاوز جنسی محاکمه شود؟

حجت الاسلام باقری تاکید کرد: آمریکا چه منفعتی برای نظام اسلامی ما دارد که باید به دنبال سازش با او باشیم ایا در طول این 40 سال نقشه ای مانده است که برای نابودی انقلاب اجرا نکرده باشند.

وی با بیان این که مردم به خوبی بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند خاطر نشان کرد: امروز همه متوجه شده اند که افراد غرب گرا به دنبال آن هستند تا مملکت را تقدیم غرب کنند اما باید بدانند که مردم ذره ای از آرمان های خود که به خاطر آن هزاران شهید تقدیم انقلاب و اسلام کردند عقب نخواهند نشست.

امام جمعه کبودرآهنگ دل به آمریکا بستن را اشتباه بزرگی عنوان کرد و یادآور شد: متاسفانه مسؤولان همه مشکلات را به تحریم و برجام گره زدند اما پس از شکست در این پروژه بازهم حاضر به قبول اشتباه خود نیستند.

وی تصریح کرد: امروز همه می دانند برجام هیچ نفعی برای کشور و ملت ندارد و مطرح کرد موضوعاتی همانند سازش و مذاکره با آمریکا اشتباهی بزرگ خواهد بود.

این استاد حوزه به لایجه fatf نیز اشاره کرد و افزود: در صورت اجرا، سرنوشت FATF همانند برجام خواهد بود و در کنار آن نیز دشمنان به تمام اطلاعات مالی کشور دسترسی خواهند داشت که تبعات آن قابل پیش بیی نخواهد بود.

وی ادامه داد: همه مسؤولان و مدیران در قبال خون شهدا مسئول هستند و نه تنها در آخرت باید جوابگوی آن عزیزان باشیم بلکه نسل های آینده نیز ما را قضاوت خواهند کرد/979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات