۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۹۴۱۱۱
امام جمعه موقت شهرکرد:

نفوذ در لایه های نظام مهمترین راهکار دشمن برای براندازی انقلاب است

نفوذ در لایه های نظام مهمترین راهکار دشمن برای براندازی انقلاب است
حجت الاسلام فاطمی گفت: نفوذ در لایه‌های نظام مهمترین راهکار دشمن برای براندازی انقلاب است که باید هوشیار باشیم و با بصیرت از ماهیت نظام صیانت کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه ۴۰ سالگی نظام مقدس اسلامی هستیم، گفت: به لطف الهی در حالی به استقبال ۴۰ سالگی انقلاب می‌رویم که در بسیاری از زمینه‌ها رشد چشمگیری داشته ایم و توانسته ایم علی رغم همه دشمنی‌ها در بهترین جایگاه‌ها قرار گیریم.

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه اقتدار امروز انقلاب اسلامی سبب سردرگمی دشمنان اسلام شده است، افزود: از بدو شکل گیری این انقلاب، دشمنی و توطئه با نظام اسلامی بوده و ادامه هم خواهد داشت، اما آنچه می‌ماند عزت و سرافرازی مردم ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های امروز انقلاب اسلامی به هیچ عنوان با گذشته قابل مقایسه نیست، ادامه داد: در گذشته و قبل از انقلاب اسلامی، حاکمان و سردمداران کشور بدون اجازه آمریکا حق آب خوردن هم نداشتند، اما به لطف الهی امروز آمریکا از اقتدار ایران اسلامی هراسان است و این مرهون انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت شهرکرد، براندازی و استحاله نظام را مهمترین اولویت دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: نفوذ در بین مسؤولان و لایه‌های نظام مهمترین راهکار دشمن برای براندازی انقلاب است که باید هوشیار باشیم و با بصیرت از ماهیت نظام صیانت کنیم.

وی در ادامه به درپیش بودن ایام فاطمیه اشاره و با تأکید بر حفظ حرمت این ایام خاطرنشان کرد: همانطور که وجود اهل بیت عصمت و طهارت برای انقلاب بسیار تأثیرگزار بوده، لازم است که با برگزاری جلسات دینی در مساجد و خانه‌ها ارادت خود را بیش از گذشته به ایشان اثبات کنیم.

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه بانوان باید حضرت زهرا (س) را بهترین الگوی خود در زندگی قرار دهند، تصریح کرد: باید بکوشیم سبک زندگی فاطمی در جامعه فراگیر و نهادینه شود و این از ضرورت‌های امروز کشور است.

وی مسأله حجاب و عفاف را یکی از مهمترین امور روز کشور بیان کرد و افزود: حجاب و عفاف تنها مختص بانوان نیست بلکه مردان نیز ملزم به رعایت آن هستند؛ البته مردم کشور، مردمی مقیدند و مسأله حجاب و عفاف اعتقاد قلبی مردم است.

امام جمعه موقت شهرکرد در پایان با تأکید بر اینکه اجرای احکام موجب سعادت، آرامش و سلامت روحی جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: همه مشکلات امروز کشور از بی تقوایی در امور نشأت می‌گیرد./۹۴۵۷/پ202/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات