۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۵۹۴۰۸۴
در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد؛

نسخه الکترونیکی کتاب «انقلاب اسلامی ایران، زمینه ها و فرآیند شکل‌گیری»

نسخه الکترونیکی کتاب «انقلاب اسلامی ایران، زمینه ها و فرآیند شکل‌گیری»
این کتاب نوشته محمد مهدی باباپور گل افشانی است که در انتشارات مرکز بين المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص) به چاپ رسیده است.

»محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «انقلاب اسلامی ایران، زمینه ها و فرآیند شکلگیری» اظهار داشت: این کتاب یکی از شگفتانگیزترین پدیدههای تاریخ اسلام و ایران را بازگو میکند. این پدیده در عصری شکل گرفت که نظام جهانی به دو قطب، یعنی غرب لیبرالیسم و شرق کمونیسم تقسیم شده بود و فضای حاکم بر این دو نظام نیز مملو از شعارها و اندیشههای مادی بود.

وی گفت: شکلگیری هر نهضتی خارج از حیطه سیاسی این دو قطب، محکوم به فنا و نابودی بود؛ انقلاب اسلامی ایران، از ورای همه معادلات جهانی آن روزگار، طلوع کرده و به لطف خداوند متعال و رهبری امام خمینی (ره)، مجاهدت و حمایت همه جانبه مردم متدین ایران از این نهضت، فضا و اندیشه حاکم جهانی را در هم ریخته و نظام مبتنی بر شریعت را در این کشور بر پا نمود؛ بنابراین، انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین رخدادهای اجتماعی قرن معاصر است که در جهانی سراسر تغییر و تحوّل، مرزهای طبیعی جوامع را به غایت در نوردیده و سرنوشت بومی ملتها را به قوت به هم پیوند زده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: پدیدهای با این عظمت و پردامنه، نه تنها نهادها و نظامهای یک قوم را در هم ریخته و سرنوشت تاریخی آنان را در مسیر تغییر بنیادین قرار داده است، بلکه دامنههای آن بسی فراتر از یک کشور رفته و ملتهایی را در سمت و سوی شکلدهی سامان تازه و دنیایی نو به جریان انداخته است.

وی به معرفی کتاب «انقلاب اسلامی ایران، زمینه ها و فرآیند شکل گیری» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته محمد مهدی باباپور گل افشانی است که در جامعه المصطفی العالمیه تهیه شده و در انتشارات مرکز بين المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص) به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «انقلاب اسلامی ایران، زمینه ها و فرآیند شکل گیری» با 208 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 4500 تومان در سال 1390 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 3100 تومان منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند.

برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب می توانید اینجا کلید کنید./822/ت 303/ش

ارسال نظرات