۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۵۹۴۰۴۷

پوستر جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی رونمایی شد

پوستر جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی رونمایی شد
پوستر چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی با حضور پیشکسوتان، فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد عزیزی راد، دبیر علمی چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری و رونمایی از پوستر چهارمین این رویداد رسانه‌ای در تبریز اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش حرفه ای و ویژه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش حرفه ای شامل سرمقاله، مقاله، یاداشت، عکس خبری ( تک عکس و گزارش تصویری)، گرافیک و صفحه آرایی( ویژه مطبوعات) تیتر، خبر، گزارش ( خبری و غیرخبری) کاریکاتور( طنز تصویری) و طنز مطبوعاتی است.

عزیزی راد افزود: بخش ویژه جشنواره نیز شامل تولیدات تحلیلی منتشر شده در رسانه های محلی با موضوعات شعار سال « حمایت از کالای ایرانی» و « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و قیام تاریخی 29 بهمن تبریز و رویداد بین المللی تبریز 2018 است.

وی ادامه داد: آثار ارسال شده برای شرکت در این جشنواره باید از ابتدای دی سال 96 تا پایان بهمن 97 در مطبوعات محلی، نشریات سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز منتشر شده باشند.

دبیر علمی چهارمین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی خاطرنشن کرد: شرکت کنندگان می توانند علاوه بر بخش ویژه در هر یک از 3 قالب بخش حرفه ای 3 اثر به دبیرخانه ارسال کنند. تمامی آثار باید رااز طریق وب سایت azarsh.pressfestival.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.

عزیزی راد افزود: در بخش حرفه ای برای نفر اول 15 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره، نفر دوم 10 میلیون ریال به اضافه لوح تقدیر و نفر سوم 7 میلیون و پانصد هزار ریال به همراه لوح تقدیر و در بخش ویژه به نفر برگزیده 15 میلیون ریال به اضافه لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می شود.

وی با بیان این‌که آخرین مهلت ارسال آثار 30 بهمن سال جاری است، خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی متولی اصلی برگزاری این جشنواره است و دیگر تشکل های صنفی با خانه مطبوعات همکاری دارند./935/ت303/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات