۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۹۴۰۲۵
امام جمعه بابلسر:

دستاورد‌های 40 ساله انقلاب بیانگر عزت و تداوم نظام اسلامی است

دستاورد‌های 40 ساله انقلاب بیانگر عزت و تداوم نظام اسلامی است
امام جمعه بابلسر گفت: دستاورد‌ها و خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی بیانگر عزت و تداوم نظام است که باید برای مردم بازگو شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین و تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دانست.
 
وی با بیان این که در ایام دهه فجر باید در کنار تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی به مردم، مروری بر آرمان‌ها و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی داشته باشیم، افزود: بقا و ماندگاری نظام اسلامی به تقویت این آرمان‌های مهم بستگی دارد.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به تلاش دشمن در جهت کمرنگ کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمن با تبلیغات دروغین در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای تلاش می‌کند ذهن مردم را نسبت به این آرمان‌های اصیل بدبین کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تقویت این آرمان‌های ارزشمند بهره گرفته شود، خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام اسلامی بر پایه همین آرمان‌های اصیل شکل گرفته که باید در جهت حفظ و صیانت از آن تلاش کرد.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که متأسفانه برخی‌ها در داخل نیز با همراهی دشمن تلاش می‌کنند تا شعار‌های مهم و اصیل انقلاب به فراموشی سپرده شود، افزود: یکی از مهم‌ترین شعار‌های انقلاب همواره خدمت به مردم بوده که باید مسؤولان به گونه‌ای عمل کنند که مردم این شعار را در عمل احساس کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران همزمان با شکل گیری آن خدمات گسترده‌ای را به مردم ارائه کرده است، گفت: دستاورد‌ها و خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی بیانگر عزت و تداوم نظام است که باید برای مردم بازگو شود و دهه فجر بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای بیان و انعکاس آن‌ها است.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به پیوند ناگسستنی مردم و نظام تصریح کرد: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی امسال با شکوه خاص و تماشایی‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و ملت بزرگ ایران در عمل پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان و بدخواهان این انقلاب خواهند داد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات