۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۹۳۹۹۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی در میان مردم چهره محبوبی است

نیروی انتظامی در میان مردم چهره محبوبی است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز نیروی انتظامی در بحث‌های عاطفی، اخلاقی و مردمی یک چهره محبوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با کاروان دوچرخه سواری چهل بهار یگان ویژه کشور، نیروی انتظامی را یک نیروی امین و مقتدر در جامعه دانست و اظهار داشت: این نیروی مقتدر رسالت و مسؤولیت‌های سنگینی بر دوش دارد.

وی گفت: نیروهای مسلح ارتباط مستقیم با مردم دارند و امروز نیروی انتظامی در بحث‌های عاطفی، اخلاقی و مردمی یک چهره محبوبی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به کاروان دوچرخه‌سواری، افزود: این اقدام شما یک کار ارزشمند و عاشقانه‌ای است که پیام‌های مختلفی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه این کار شما پیام امنیت مرزهای ما است، تصریح کرد: علی رغم تمام آشوب‌هایی که در منطقه وجود دارد اما ایران اسلامی در شرایط مطلوبی است.

وی ادامه داد: ورزش در حفظ صحت و سلامت انسان موثر است و این اقدام سمبلیک شما درسی برای جوانان است که دچار ولنگاری نشوند و به خود جرأت دهند که اینگونه اقدام‌ها را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، پیام سلامت یکی از دستاوردهای این حرکت سمبلیک دانست و خاطرنشان کرد: انسان‌هایی که از نظر بدن سالم باشند از نظر روحی نیز سالم هستند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات