۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۹۳۹۸۸

حوزه خواهران بازداشت مرضیه هاشمی را محکوم کرد

حوزه خواهران بازداشت مرضیه هاشمی را محکوم کرد
مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با صدور بیانیه‌ای بازداشت خانم مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی توسط آمریکا را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با صدور بیانیه‌ای بازداشت خانم مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی توسط آمریکا را محکوم کرد.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:
آمریکا برای سیطره سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و نظامی خویش بر جهان زیر سلطه، از هیچ جنایتی خودداری نمی‌نماید. امام خمینی(ره)

دستگیری بدون اتهام خانم مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی‌وی توسط آمریکا بار دیگر چهره خبیث و جنایتکار این دولت را نشان داد.

این خبرنگار درحالی‌که برای بازدید از خانواده خود به آمریکا سفر کرده بود در فرودگاه توسط نیروهای متوحش اف بی آی با رفتاری زننده، کشف حجاب و بازداشت شد.

پلیس آمریکا وی را با تدابیر ويژه به واشنگتن منتقل و بدون تفهیم اتهام زندانی کرده است، توهین به حجاب، ارائه تغذیه غیر اسلامی و حرام و برخورد غیرانسانی با خانم مرضیه هاشمی از رفتارهای زننده و بی‌شرمانه پلیس آمریکا است که هر انسان آزاده‌ای آن را محکوم می‌کند.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران این رفتار وحشیانه و جنایت که نشان‌دهنده چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی است را محکوم می‌کند و از مسئولان مربوطه تقاضای حمایت ویژه و پیگیری آزادی این بانوی محجبه و مسلمان را دارد./829/د103/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات