۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۹۳۹۸۷
رییس المصطفی در افتتاحیه سطح ۵ مجتمع آموزش عالی مشهد:

جامعه‌ المصطفی مرز‌های دانش را درمی‌نوردد

جامعه‌ المصطفی مرز‌های دانش را درمی‌نوردد
حجت الاسلام والمسلمین عباسی در افتتاحیه سطح ۵ مجتمع آموزش عالی مشهد گفت: جامعه‌ المصطفی مرز‌های دانش را درمی‌نوردد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی در افتتاحیه سطح 5 تحصیلی در مجتمع آموزش عالی مشهد مقدس اظهار داشت: سطح 5، از ابتکارات المصطفی است که باید در حوزه علمیه نیز گسترش یابد. کسی که در مقطع علمی سطح 5 قرار می‌گیرد، در سطح اجتهاد و علمیت، صاحب نظر و نظریه‌پرداز است.

وی بیان داشت: امیدواریم با افتتاح رسمی سطح 5، شاهد ارتقای سطح علمی مجتمع آموزش عالی مشهد باشیم.

رییس جامعه‌المصطفی، ضمن تقدیر و تشکر از «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ مهدوی‌مهر» و همکاران ایشان بابت پی‌گیری امور و تلاش در زمینه‌های گوناگون، در ادامه، خاطرنشان ساخت: توجه به نقش استادان نباید در ساختارهای جدید آسیب ببیند و راه حل برای شرایط کنونی و مشکلات جذب هیئت علمی این است که در قالب استاد همکار، استادان مؤثری جذب کنیم. لازم است به سمت الگوی استادی متناسب با شرایط برویم و اگر بسترها و شرایطش دیده شود، استادان همکار می‌توانند الگوی خوبی باشند.

وی گفت: نظام جدید علمی، مانند عرصه‌های  دیگر شامل اقتصاد، فرهنگ و...، فردمحور و شخص‌محور است و رقیب را حذف می‌کند، ولی در تربیت دینی، دنبال حذف دیگران نیستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی تصریح کرد: باید ارزش‌های خویش را حفظ و تقویت کنیم و با حفظ ارزش‌ها، پیشرفتمان را تضمین نماییم. علمای ما در سخت‌ترین شرایط و کمبود امکانات، بزرگ‌ترین کارها را انجام می‌دادند./829/د102/ب1

منبع: پایگاه خبری جامعه المصطفی العالمیه

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات