۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۹۳۹۸۳

دیدار رییس المصطفی با تولیت آستان قدس رضوی

دیدار رییس المصطفی با تولیت آستان قدس رضوی
حجت الاسلام والمسلمین عباسی رییس المصطفی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ دکتر عباسی ضمن ابراز خرسندی از توفیق زیارت حضرت ثامن‌الحجج، علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های جامعه‌المصطفی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی پرداخت.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی(ع)، اظهار داشت: بخش مجازی المصطفی، بسیار ارزشمند و اثرگذار است، زیرا در همه جا زمینه نشر مستقیم معارف اسلام ناب وجود ندارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضرت ثامن‌الحجج(ع)، زمینه‌ساز و بسترساز گفت‌وگوی ادیان بودند و با توجه به جایگاه المصطفی، ارتباط آستان قدس و جامعه‌المصطفی می‌تواند این بحث را پررنگ‌تر کند؛ از این رو، این مجموعه فاخر باید تقویت شود.

وی ضمن مغتنم شمردن این فرصت افزود: این فضای گسترده فرهنگی، یعنی پایتخت معنوی ایران اسلامی، برای همکاری، تعامل و گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های ارزشمند المصطفی کاملاً آماده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، در بخش پایانی این دیدار، با آرزوی توفیقات بیشتر برای المصطفی خاطرنشان ساخت: کار شما مصداق حدیث «رحم‌الله من احیا امرنا» است. همچنین دلیل جذب جمع زیادی از مشتاقان معارف اسلامی، جاذبه اهل‌بیت(علیهم‌السلام) است که باید به آن افتخار کنید./829/د102/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات