۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۹۳۹۷۹
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

رسیدن به پلیس در تراز انقلاب؛ هدف اصلی شبکه فرهیختگان فرهنگی ناجا

رسیدن به پلیس در تراز انقلاب؛ هدف اصلی شبکه فرهیختگان فرهنگی ناجا
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: رسیدن به پلیس در تراز انقلاب هدف اصلی شبکه فرهیختگان فرهنگی ناجا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام رضا عرفانی، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تربیت نیروهای مسلح، مکتبی، شجاع و متدین از جمله دستاوردهای 40 ساله انقلاب بوده است.

وی گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان عقیدتی سیاسی در ناجا، سپاه و ارتش تشکیل شد و روحانیان نیز در کنار نیروهای مسلح حضور پیدا کردند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه روحانیان در این سازمان در جهت ایجاد یک فضای دینی، فرهنگی و قرآنی تلاش می‌کنند، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون توانسته بسیاری از کارهای ارزشمند را انجام دهد.

حجت الاسلام عرفانی تصریح کرد: شبکه فرهیختگان فرهنگی از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از دو سال گذشته ایجاد شد و تاکنون نیز 290 از طیف‌های مختلف سخنرانان، مداحان، مؤذنان، مبلغان، راویان، نویسندگان، گروه‌های سرود و تواشیح، فیلمسازان، قاریان و حافظان در استان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: از اهداف اصلی این شبکه نیز گفتمان سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی، ساده زیستی، اخلاص، امر به معروف و نهی از منکر و رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات