۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۹۳۹۵۸
حجت الاسلام شریف:

۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه مکتب تشیع فعالیت می‌کند

۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه مکتب تشیع فعالیت می‌کند
استاد حوزه علمیه فضای مجازی را بستری برای تبلیغ اسلام دانست و گفت: در حال حاضر ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه مکتب تشیع فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شریف استاد حوزه علمیه، شب گذشته به مناسبت دهه اول ایام فاطمیه در هیات ثارالله، گفت: تبعیت از امامت و ولایت هزینه می خواهد.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) عادل بودند، بیان کرد: اگر مردم حضرت را اطاعت می کردند و از فرمان الهی سرباز نمی زدند به طور قطع امروز ما شاهد اجرای عدالت در جوامع اسلامی بودیم اما برخی به خاطر همین اجرا نشدن عدالت حضرت را کنار زدند و خود بر مسند حکومت نشستند.

حجت الاسلام شریف بیان داشت: قبل از رحلت رسول خدا توطئه منافقان برای غصب خلافت و کنار زدن حضرت علی(ع) از این مسند آغاز شد و به نوعی می توان گفت حضرت را ترور و مسموم ساختند تا مبادا حضرت علی(ع) جانشین ایشان شوند.

استاد حوزه علمیه با استناد به آیات قرآن کریم، ابراز کرد: قرآن کریم می فرماید: پیامبر اسلام هرگز چیزی جز وحی نمی گویند بنابراین کسانی که ایشان را متهم به هزیان گویی کردند این پرسش را باید پاسخ دهند که چه اهدافی را از این سخن دنبال می کردند که اجازه ندادند خواسته پیامبر مکتوب شود.

وی در خصوص اهمیت پاسخ دهی به شبهات، گفت: انسان اگر تقوا پیشه کند و تنها برای خداوند سخن بگوید می تواند با علوم حق بر شبهات دشمنان پاسخ دهد.

حجت الاسلام شریف با اشاره به اینکه امروز 300 شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه مکتب تشیع فعالیت می کنند، عنوان کرد: لازم است جوانان بر اساس فرمایش رهبری از فضای مجازی در راستای خنثی سازی توطئه دشمنان بهره ببرند متاسفانه امروز فضای مجازی ابزاری برای فعالیت های شخصی و عموما بیهوده قرار گرفته است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز فضای مجازی با میلیون ها کاربر ظرفیت عظیمی است که نباید به آن بی توجهی کرد بر همین اساس می طلبد در تهیه محتوا برای پاسخ به شبهات تلاش و کوشش شود. فضای مجازی فرصتی برای تبلیع فرهنگ اصیل اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه خروجی هیات باید رفع شبهات باشد، گفت: نجات خود و دیگران از جهالت بسیار ارزشمند است، تاریکی جهالت را با نورانیت اسلام برطرف می شود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات