۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۹۳۹۵۶
حجت الاسلام والمسلمین عالی مطرح کرد؛

همسان سازی فرهنگی، حربه دشمن برای نفوذ در خانواده های ایرانی

همسان سازی فرهنگی، حربه دشمن برای نفوذ در خانواده های ایرانی
استاد حوزه علمیه همسان سازی فرهنگی را از حربه های دشمن برای نفوذ در خانواده های ایرانی بیان کرد و گفت: سند 2030 نیز حربه دشمن برای نابودی خانواده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عالی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت ایام فاطمیه در مسجد ارک تهران برگزار شد، اظهار داشت: برکت در اموال، عمر، علم، زمان و سایر موارد از اموری است که خداوند به انسان عنایت می کند.

وی درباره مرحوم کافی گفت: مرحوم کافی چندسال بیشتر دروس حوزوی را نخوانده بودند و از نظر ظاهری سطح علمی معمولی داشتند اما پس از وفات ایشان، آیت الله مرعشی به برادر آن مرحوم می فرمایند: ما دیگر نمی دانیم از این پس چه می شود اما از زمان غیبت امام عصر(عج) تا به امروز کسی به اندازه آقای کافی نام امام زمان(عج) را بلند نکرده بود؛ مرحوم کافی علم زیادی نداشتند اما همان مقدار علمی را که کسب کرده بودند علم با برکت بود.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با اشاره به اینکه پیامبراسلام هر صبح از خداوند طلب برکت در زرق، وقت و اعمال نیکو می کردند، اظهار داشت: در گذشته افراد علم زیادی نداشتند اما با معرفت بودند و به معنویات بها می دادند و در باورهایشان محکم و استوار بودند، مال حلال را به دیگر اموال شبهه ناک ترجیح می دادند برای همین با همان درآمد کم زندگی آرام و امنی داشتند؛ این نشان از برکت مال حلال دارد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه خانه با برکت از هجوم و حمله شیطان در امان می ماند، گفت: طبق صریح روایات؛ در آخرالزمان شیطان با همه اعوان و انصار خود به مومنان حمله می کند و مردم در آن هنگام در حیرت و تحیر به سر می برند و نمی توانند به راحتی حق و باطل را از هم تشخیص دهند بر همین اساس افراد زیادی ریزش می کنند و تنها کسانی از هجوم و حملات شیطان در امان می مانند که اهل طمع نباشند.

وی افزود: شیطان در آخرالزمان پیچیده ترین ترفندها و حربه هایی که در طول تاریخ بشریت فرا گرفته است علیه مومنان به کار می گیرد و تمام تجربیات خود را اجرا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با بیان اینکه امام زمان(عج) وارث انبیای الهی است، عنوان کرد: حضرت همه آثار و مواریث ظاهری و خصوصیات باطنی انیبای الهی را به ارث برده است و هنگام ظهور از همه آنان بهره می برند؛ گفتنی است هر آنچه در طول تاریخ بشریت از کفر، نفاق و شرک وجود داشته قبل از ظهور امام زمان(عج) همه یک جا جمع می شوند برای همین امام وارث انبیای الهی هستند تا بتوانند ریشه کفر، نفاق و شرک را نابود کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه شیطان یک موجود توهمی و خیالی نیست بلکه دارای لشکر و سپاه است تا انسان ها را گمراه کند، گفت: ابلیس اقدامات زیادی علیه انسان ها در راستای غافل کردن آنان انجام می دهد بر همین اساس انسان نباید شیطان را موجود کمی ببیند البته خداوند در قرآن کریم فرموده کید شیطان ضعیف است و مراد از این سخن آن است که کید شیطان برای انسان مجاهدی که برای رضای خداوند فعالیت می کند ضعیف است و به او اثر نمی کند.

وی ادامه داد: در روایات آمده امام علی(ع) به همان مقدار که به راه های هدایت آشنا بودند شیطان به همان میزان به راه های گمراه ساختن انسان ها وارد است از این رو نباید از شیطان غفلت شود.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با اشاره به اینکه در آخر الزمان ابزارهای غفلت و انحراف فراوان می شود و اصلی ترین عامل برای سقوط انسان ها به شمار می روند، عنوان کرد: در آخر الزمان نوک پیکان حمله شیطان به سمت خانواده ها است چرا که اگر خانواده ها را بزند دیگر کسی نمی تواند سرباز ولایی امام زمان(عج) تربیت کند. در روایات متعدد آمده در آخر الزمان طلاق افزایش می یابد، بین والدین و فرزندان اختلاف ایجاد می شود که همه اینها زمینه ساز تنها شدن افراد برای سقوط در انحرافات است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه کانون خانوده در غرب به شدت دچار فروپاشی شده است، خاطرنشان کرد: خانواده در غرب معنای واقعی خود را از دست داده است سند 2030 نیز حربه دشمن بود تا با اجرایی شدن مفاد آن کانون خانواده را در ایران به اسم همسان سازی فرهنگی مورد هدف قرار دهد که الحمدالله با تیز هوشی رهبر معظم انقلاب این امر شوم محقق نشد.

وی در پایان اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم در این اسناد مربوط به تعاریفی می شود که در مفاد اینگونه قرارداده به آن اشاره می شود برای مثال تعاریفی که آنان از خانواده دارند با تعریفی که ما از خانواده داریم بسیار متفاوت است، آنان می گویند انسان ها با ازدواج دو غیر همجنس، ازدواج دو هم جنس، ازدواج انسان و حیوان و یک مادر و فرزندی که پدرش مشخص نیست چه کسی است را در دایره تعاریف خانواده قرار می دهند. امروز فاطمه حقیقت جو نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی در آمریکا به ازدواج سفید خود افتخار می کند و این ثمره فسادی است که در غرب حاکم است بنابراین کانون خانواده باید با برکت باشد تا از حمله دشمنان در امان بماند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات