۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۹۳۹۴۹
رییس دانشگاه آزاد اسلامی:

هجمه ها علیه انقلاب بی تاثیر بوده است

هجمه ها علیه انقلاب بی تاثیر بوده است
طهرانچی گفت: این که جوانان امروز به دفاع از حرم و اسلام می روند نشان از آن دارد که همه هجمه ها علیه اسلام و انقلاب بی تاثیر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای دانشجوی استان همدان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار شد با اشاره به ترور دانشمندان کشور از سوی کشورهای غربی و آمریکا یادآور شد: این خون پاک شهدای ما بود که چهره کریه و واقعی این کشورها که خود را مدافع حقوق بشر معرفی می کنند را آشکار کرد.

وی با ذکر بیانات رهبری که فرمودند ما باید به ‌سمت تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان حرکت کنیم خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد افتخار دارد که با اقتدا به فرامین مقام معظم رهبری پیگیر تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

طهرانچی اسلام را دین نوع آوری دانست و گفت: ما افتخار می کنیم در سرزمینی هستیم که با چراغ تشیع و مکتب امام صادق و امام رضا تمدنش شکل گرفته است.

وی درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد را که چندی پیش به وقوع پیوست را حادثه ای بسیار دردناک عنوان کرد و ادامه داد: هنگامی که ما با خانواده هر یک از این عزیزان صحبت می کردیم ابعاد شخصیت هر یک از آن ها نشان از روح بزرگ و فوق العاده آن ها داشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که شهید حججی ها نمونه نسل جدید هستند که با شهید همدانی ها هم سنگر شده اند تاکید کرد: این که جوانان امروز به دفاع از حرم و اسلام می روند نشان از آن دارد که همه هجمه ها علیه اسلام و انقلاب بی تاثیر بوده است و جوانان ما نشان دادند که اهل تسلیم نیستند و نخواهند بود.

وی افزود: دشمنان بدانند جوانان این مرز و بوم هیچ گاه اهل تسلیم نخواهند بود و هرچه که لازم باشد و در هر عرصه‌ای با جهاد خود حتی خون خود را فدا خواهند کرد.

طهرانچی در پایان خاطر نشان کرد: از همه عزیزان به ویژه آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان تشکر می کنم که این فضای معنوی را فراهم کردند تا بتوانیم یاد این عزیزان را گرامی بداریم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات