۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۵۹۳۹۴۰
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی:

باید به ملت و توان کشور تکیه کنیم

باید به ملت و توان کشور تکیه کنیم
زاهدی با اشاره به عدم اعتماد به آمریکا، گفت: باید به ملت و توان کشور تکیه کنیم، زیرا کشور‌های اروپایی و غربی ثابت کرده اند که قابل اعتماد نیستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، محمد‌مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس در نشست با طلاب حوزه علمیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) ماهان، گفت: نظام انتخاباتی کشور منحصر به فرد ایجاد ناکارآمدی می‌کند، به‌طوریکه در هیچ کجای دنیا شرط کاندیدای ریاست جمهور فقط سواد خواندن و نوشتن نیست که در کشور ما است.

وی با اشاره به اینکه دولت‌ها مشکلات را به گردن دولت قبل می‌اندازند و پاسخگو نیستند، ابراز کرد: اگر احزاب در انتخابات رای بیاورند یک حزب باید پاسخگوی کار‌های انجام داده در دوران مسؤولیت باشد.
 
زاهدی با بیان اینکه متاسفانه شفافیت در مجلس وجود ندارد و مردم حق دارند از رای نماینده خود در مجلس مطلع شوند افزود: در طرح شفافیت آرای نمایندگان ۱۹۲ نفر شفافیت آرا را امضا و فقط ۵۳ نفر در رای‌گیری شرکت کردند.
 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت مدیران جهادی به ندرت وجود داشته و مدیر ریسک‌پذیر وجود ندارد خاطرنشان کرد: بی‌انگیزگی در برخی وزرای فعلی وجود دارد چرا که اختلاف در درون دولت باعث تفرقه شده و دولت یکپارچه نیست.

وی با اشاره به اینکه باید نگرش مدیران تغییر کرده و خود را وابسته به غرب و برجام ندانند، افزود: باید به ملت و توان کشور تکیه کنیم، زیرا کشور‌های اروپایی و غربی ثابت کرده اند که قابل اعتماد نیستند. /۹۷۰۷/د102/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات