۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۳۹۳۹
با سخنرانی آیت الله فاضل لنکرانی؛

نشست طلاب و فضلای شهرستانهای نائین، خور و منطقه فرخی برگزار شد

نشست طلاب و فضلای شهرستانهای نائین، خور و منطقه فرخی برگزار شد
همایش طلاب و فضلای شهرستانهای نائین، خور و منطقه فرخی با تأکید بر لزوم انقلابی ماندن حوزه و همراه با سخنرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش طلاب، فضلا و اساتید شهرستانهای نائین، خور و بیابانک و منطقه فرخی در سالن امام خمینی(ره) مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

در این مراسم که همراه با حضور جمع زیادی از اساتید، طلاب و فضلای این سه شهر برگزار شد، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به عنوان سخنرانی اصلی حضور داشت.

از دیگر حاضران در این نشست می توان به حجج اسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی استاد درس خارج و سخنگوی حوزه های علمیه، سید احمد قاضوی رییس دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی، سید مهدی نبوی عضو مجمع وعاظ و مبلغین قم و مهدی انصاری قمی استاد درس خارج حوزه و نوه دختری مرحوم آیت الله میرزای نائینی اشاره کرد.

همچنین عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی به همراه فرمانداران این دو شهرستان و ائمه جمعه شهرهای نائین، خور و فرخی نیز از دیگر حاضران در این همایش بودند.

آیت الله فاضل لنکرانی در این همایش با تأکید بر اینکه حوزه هیچگاه نباید وظیفه خود را نسبت به بقای انقلاب و حفظ و دفاع از آن فراموش کند، گفت: البته بحمدالله امروز فکر حاکم در حوزه انقلابی است.

در بخشی از این همایش حجت الاسلام اسدالله رییسی نماینده طلاب و فضلای شهرستان نائین، خور و فرخی به ایراد سخنرانی پرداخت و بر ضرورت تلاش بیشتر طلاب برای سربازی حقیقی امام زمان(عج) تأکید کرد.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام محمدعلی نظری نائینی مسؤول کارگروه هدایت علمی و تربیتی حوزه علمیه قم از شرکت پنج هزار طلبه در این طرح در قالب 600 مرکز خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری قمی نیز با اشاره به فعالیت 40 شبکه ماهواره بهائی که بر علیه شیعه تبلیغ می کنند، تأکید کرد که کارهای تبلیغی حوزه نیز باید در سطح جهان انجام شود.

در بخش پایانی این مراسم نماینده مجلس و فرمانداران دو شهرستان ضمن بیان نکاتی در ارتباط با طلاب و شهرستان های مربوطه به سؤالات حاضران و ابهامات موجود نیز پاسخ گفتند./1330/پ203/ج

ارسال نظرات