۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۵۹۳۹۳۰
بیانیه جمعیت طلاب انقلاب اسلامی؛

پرچم مبارزه با ظلم و ویژه خواری حمایت شود

پرچم مبارزه با ظلم و ویژه خواری حمایت شود
جمعیت طلاب انقلاب اسلامی طی بیانیه ای خواستار حمایت از امام جمعه لواسان در راه مقابله با فساد در کشور شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت طلاب انقلاب اسلامی طی بیانیه ای خواستار حمایت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور از امام جمعه لواسان در راه مقابله با فساد در کشور شد.
 
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری
ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور
سلام علیکم.
 
هفته گذشته، امام جمعه محترم لواسان، در برنامه زنده سیما، از اقدامات خلاف قانون برخی اصحاب قدرت و ثروت در این شهر پرده برداشت و با صراحت انقلابی، علیه این اقدامات ظالمانه و غیر قانونی و مغایر با معیار‌های انقلاب اسلامی مواضع شفافی را اتخاذ نمود.
 
از آنجایی که مافیای زر و زور، به خوبی از راه‌های دور زدن از قانون، فشار و تهدید علیه افراد آگاهی دارند و از اعمال خلاف شرع و اخلاق، ابا نمی‌کنند، درخواست داریم با تمام توان و قوت قانونی و مردمی خود، پرچمی که امام جمعه انقلابی لواسان برافراشته را حمایت نموده و اجازه ندهید، زبان مبارزه با ظلم و ویژه خواری توسط جمعی قانون شکن، خاموش و یا کم فروغ گردد.
 
در همین راستا جمعی از طلاب، نماز جمعه پیش رو (۲۸دی ماه) را در لواسان و با اقتدا به ایشان اقامه خواهند کرد و از سایر دوستداران و حامیان ایشان نیز تقاضا داریم این هفته، در نماز جمعه لواسان حاضر شده و حمایت خود از سخنان و اقدامات ایشان را نشان دهند.
 
۲۴ دی ۱۳۹۷
#جمعیت_طلاب_انقلاب_اسلامی
#خانه_رسانه_طلاب
#خانه_طلاب_تهران
/۹۶۹/د102/ب1
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات