۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۹۳۹۱۶
معاون سازمان تعزیرات کشور:

قاطعانه با گرانفروشی و تخلفات اقتصادی برخورد می کنیم

قاطعانه با گرانفروشی و تخلفات اقتصادی برخورد می کنیم
معاون سازمان تعزیرات با بیان این که قاطعانه با گرانفروشی و تخلفات اقتصادی برخورد می کنیم، بر لزوم فرهنگ سازی برای پیشگیری از تخلفات تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدعلی اسفنانی معاون سازمان تعزیرات کشور امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به وظایف این سازمان با اشاره به وظایف این سازمان گفت: تکلیف این سازمان بر اساس قانون نظارت در زمینه گرانفروشی، تقلب، احتکار و مسائل مربوط به معیشت مردم و مباحث بهداشتی و درمانی است و زمانی که تخلفی صورت گرفت باید برخورد لازم را داشته باشد.

وی افزود: متأسفانه مدتی است که مردم با گرانی کالاها و گرانفروشی رو به رو هستند، در برخی موارد هم شاهد احتکار کالا بودیم که رسیدگی هایی صورت گرفت و قوه قضائیه هم سوی با ما اقدامات لازم را انجام داد.

مدیرکل تعزیرات استان تهران با بیان این که با تمام توان سعی می کنیم که با گرانفروشی و تخلفات مقابله داشته باشیم، اظهار داشت: سعی کردیم به گونه ای عمل کنیم که متخلفان به سزای اعمال خود برسند و از طرفی کسانی که در زمینه تجارت فعالیت دارند آسیب نبینند و به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که رضایت مردم تأمین شده و بر بازار به نحوه ای نظارت شود که معیشت و بحث اقتصادی مردم آسیب نبیند، جلساتی با شرکت های تولیدکننده داشتیم تا اوضاع اقتصادی مدیریت شود.

اسفنانی با بیان این که شرکت های خودرو نتوانستند به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند، ابراز داشت: سعی کردیم ضمن برخورد با تخلفات با برگزاری جلساتی کارها را به پیش ببریم تا رضایت مردم حاصل شود و دچار مشکل نشوند.

وی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه مبارزه با تخلفات عنوان کرد: زیاده طلبی و منفعت طلبی در برخی از افراد جامعه باب شده است و برخی از مردم انصاف و مروت گذشته را ندارند.

 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زبر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد قمین
ارسال نظرات