۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۵۹۳۸۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

برنامه های دهه فجر به میزبانی 40 مسجد برگزار می شود

برنامه های دهه فجر به میزبانی 40 مسجد برگزار می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: برنامه های دهه فجر امسال به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب در 40 مسجد به صورت محوری برگزار می شود.

‌حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: امسال با توجه به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر برنامه های این ایام با عنوان فجر فاطمی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 40 مسجد استان لرستان میزبان برنامه های دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب هستند، افزود: مساجد در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشتند و امروز نیز در تداوم اهداف و آرمان های انقلاب نیز نقش آفرین هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان برگزاری جلسات قرائت قرآن، مفاهیم و تفسیر آیات قرآن، ترویج شعار سال، تشریح و تبیین سبک زندگی و فرهنگ اسلامی را از جمله برنامه های اجرایی در دهه فجر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تبیین اقتصاد مقاومتی و توجه به اقشار تأثیرگذار از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است که از سوی تبلیغات اسلامی و با حضور مبلغان برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: برنامه های گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی از دی‌ ماه جاری تا اسفندماه امسال برگزار خواهد شد و در این برنامه ها مبلغان حضوری فعال و هدفمند دارند.

وی بیان کرد: برنامه های تبلیغی سازمان تبلیغات در طول سال وبا حضور چشمگیر مبلغان برگزار می شود و در ایام مناسبتی خاص از ظرفیت مبلغان غیر بومی در کنار مبلغان بومی استفاده می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات