۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۹۳۸۸۰
حجت الاسلام ولی پور:

گفتمان انقلاب در مدارس لرستان برگزار می شود

گفتمان انقلاب در مدارس لرستان برگزار می شود
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان از برگزاری گفتمان انقلاب در مدارس استان خبر داد و گفت: در این راستا طلاب مبلغ اعزام می شوند.

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر بیان داشت: این برنامه ها با حضور طلاب و مبلغان در مناطق مختلف شهری و روستایی برگزار می شوند.

وی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت طلاب مبلغ در اجرای برنامه های دهه فجر و حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش استان لرستان خاطرنشان کرد: حضور مبلغان در ارای گفتمان های دینی با محوریت گفتمان های انقلاب مؤثر است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان هدف از برگزاری گفتمان های دینی را تبیین و ترویج ارزش ها بین نسل نو و بازگو کردن دستاوردها و اهداف انقلاب عنوان کرد و گفت: این مهم در بصیرت بخشی و مصون سازی نسل جوان در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان مؤثر است.

وی در ادامه با اشاره به دسیسه های دشمن در طول عمر انقلاب و با هدف براندازی نظام و ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب گفت: بازگوکردن دستاوردهای انقلاب و تبیین اهداف و آرمان های آن راه مقابله با توطئه های دشمن است.

حجت الاسلام ولی پور با بیان اینکه به پشتوانه مردم و با حضور به موقع آنان در صحنه های انقلاب توطئه های دشمن همواره خنثی شده است، یادآور شد: امروز نیز برنامه های دهه فجر باید با محوریت مردم برگزار شود چراکه حضور مردم در صحنه خار چشم دشمنان است.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال با عنوان فجر فاطمی برگزار می شود، افزود: مبلغان در این ایام به تبیین اهداف سبک زندگی فاطمی، برپایی محافل انس با قرآن، بیان اهداف و ارزش های والای انقلاب اسلامی، تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری گفتمان های انقلابی، برگزاری مسابقات فرهنگی همچون مسابقات کتابخوانی و برپایی نمایشگاه های عکس های انقلابی می پردازند.

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه در مناطق محروم و روستایی با حضور مبلغان طرح هجرت به صورت گسترده برگزار خواهد شد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات