۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۹۳۸۶۹
به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی؛

نشست شورای تبلیغ استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست شورای تبلیغ استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد
نشست شورای تبلیغ استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز با حضور اعضا به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست شورای تبلیغ استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز با حضور اعضا به میزبانی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در این نشست که مدیرکل و مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان، مدیران ارشد حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مسؤولان تبلیغ استان حضور داشتند، در خصوص برنامه‌های چهلمین سالگرد پیرورزی انقلاب هم فکری و هم افزایی صورت گرفت.

در این نشست راهکار‌های عملی در خصوص نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات لازم در این زمینه ارائه شد.

همچنین در این نشست در مورد همایش مبلغان و مبلغات استان در آستانه ایام الله فاطمیه و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه ائمه جماعات همفکری به عمل آمد.

حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست، با بیان روایتی از امیر مؤمنان (ع) به صفات مؤمنان (ع) اشاره کرد و افزود: با توجه به فرمایش حضرت امیر در نهج البلاغه، یکی از مهمترین صفات مؤمنان صبر و پایداری در مقابل هجمه‌های دشمنان و تعمیق باور‌های دینی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های شدید دشمنان در طراحی و ترویج پروژه یأس و ناامیدی و القای ناکارآمدی نظام و انقلاب اسلامی در بین مردم ضرورت هوشیاری و اقدام‌های اساسی در تبیین دستاورد‌ها از اولویت‌ها است.

در پایان این نشست مقرر شد اعزام مبلغ به مساجد از طریق مرکز رسیدگی به امور مساجد استان انجام شود. همچنین مقرر شد همایش مبلغان و مبلغات استان ۶ بهمن ماه جاری با حضور پرشور روحانیان و طلاب به میزبانی مصلای بزرگ شهرکرد برگزار شود./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات