۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۵۹۳۸۵۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

تقویت گفتمان مقاومت و پایداری راه برون رفت کشور از مشکلات است

تقویت گفتمان مقاومت و پایداری راه برون رفت کشور از مشکلات است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بهترین راه برون رفت از مشکلات امروز کشور توجه به گفتمان مقاومت و پایداری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست کمیته فرهنگی و قرآنی ستاد دهه فجر در بابل با اشاره به در پیش بودن جشن بزرگ چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت های موجود به منظور تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی تأکید کرد.
 
وی با بیان این که ایران در سایه انقلاب اسلامی امروز به یک کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است، افزود: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا پیشرفت های حاصل از انقلاب بیشتر برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین و تشریح شود.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمنان انقلاب از ماه ها قبل با برنامه ریزی و تبلیغات دروغین رسانه ای تلاش می کنند تا چهره ای متفاوت از انقلاب را به مردم معرفی کنند، تصریح کرد: آنها با نادیده گرفتن خدمات و دستاوردهای انقلاب در پی تطهیر چهره فاسد رژیم سابق هستند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی فریب هجمه های تبلیغاتی دشمن را نخواهند خورد، بیان داشت: این ملت هوشیارانه در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند و نخواهند گذاشت دشمن آرمان های انقلاب را تضعیف کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی بر مبنای آرمان های اصیل دینی پایه گذاری شده است، گفت: تلاش امروز دشمن تضعیف این آرمان های اصیل با گسترش شبهات و هجمه های تبلیغاتی علیه انقلاب و نظام اسلامی است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که کارنامه جمهوری اسلامی در طول این چهل سال بسیار درخشان است و در همه حوزه‌ها پیشرفت‌های قابل توجه‌ای داشتیم، افزود: این وظیفه همه نهادهای انقلاب است که در جهت تبیین دستاوردهای این چهل سال تلاش کنند.
 
وی با شاره به هجمه‌های دشمنان طی چهار دهه اخیر علیه انقلاب افزود: جمهوری اسلامی با اتکاء به مردم فهیم و بصیر خود در این سال‌ها در برابر توطئه و فتنه انگیزی‌های دشمن ایستادگی کرده است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که راه برون رفت از مشکلات امروز کشور توجه به گفتمان مقاومت و پایداری است، ادامه داد: این انقلاب در چهار دهه اخیر با بهره گیری از همین گفتمان همه مشکلات و بحران ها را پشت سر گذاشته است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به توطئه و برنامه ریزی دشمن جهت آسیب زدن به اعتماد مردم نسبت به انقلاب، گفت: دشمن با تشدید تحریم ها علیه نظام اسلامی تلاش می کند زمینه بی اعتمادی و فاصله میان مردم و نظام را فراهم کند که با ایستادگی این ملت شکست خواهد خورد.
 
وی در ادامه به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش بزرگ هزار نفری فعالان قرآنی با هدف تجلیل از نخبگان و فرهیختگان قرآنی استان و رونمایی از سند جامع توسعه فرهنگ قرآنی مازندران برگزار خواهد شد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات