۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۵۹۳۸۴۸
امام جمعه بابلسر:

حضور در صحنه روحانیت خاری بر چشم بدخواهان انقلاب است

حضور در صحنه روحانیت خاری بر چشم بدخواهان انقلاب است
امام جمعه بابلسر گفت: حضور در صحنه روحانیت همواره خاری بر چشم بدخواهان و معاندان انقلاب اسلامی بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشست روحانیان این شهرستان که در امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار شد با اشاره به این که روحانیت همواره حافظ دین و انقلاب بوده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری روحانیت و همراهی ملت ایران به پیروزی رسیده است.
 
وی با بیان این که امروز نیز روحانیت یکی از مهم‌ترین پشتوانه‌های انقلاب اسلامی در راه رسیدن به اهداف پیش روی است، افزود: حضور پررنگ روحانیت در کنار مردم نقطه قوتی برای انقلاب و نظام اسلامی است.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره این که رهبری روحانیت بر نهضت انقلاب و همراهی مردم مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: پیش از قیام امام خمینی (ره) نیز جنبش‌ها و حرکت‌هایی علیه ظلم و استبداد آغاز شد، اما در مسیر راه به دلیل نبود یک رهبری مناسب به شکست انجامید.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب بی نظیر و غیر قابل تکرار در قرن معاصر بوده است، تصریح کرد: این انقلاب عظیم که بر پایه دین و ارزش‌های فرهنگی پایه گذاری شده با حضور اثرگذار روحانیت با بصیرت و انقلابی امروز به یکی از قدرت‌های مهم جهانی تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اگر حضور و پشتیبانی روحانیت نبود نهضت انقلاب به پیروزی نمی‌رسید، بیان داشت: حضور در صحنه روحانیت همواره خاری بر چشم بدخواهان و معاندان انقلاب اسلامی بوده است.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امروز نیز یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیت صیانت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: روحانیت باید با تقویت آگاهی‌های عمومی مردم نسبت به توطئه دشمنان راه صحیح را به آن‌ها نشان دهد.
 
امام جمعه بابلسر با تأکید براین که امروز نیازمند ترویج و گسترش تفکر انقلابی در بخش‌های مهمی از جامعه هستیم، تصرح کرد: با چنین تفکری می‌توان در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان انقلاب ایستاد و از اصل نظام دفاع و حراست کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر با فرازونشیب‌های بسیاری مواجه بوده است، افزود:، اما در همه این سال‌ها حضور و همراهی مردم و روحانیت برگ برنده این نظام دینی در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان بوده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات