۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۹۳۸۴۵
حجت الاسلام موسوی:

ادامه دادن راه شهدا وظیفه همه مردم است

ادامه دادن راه شهدا وظیفه همه مردم است
رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصراصفهانی گفت: باید طوری عمل کنیم که در دادگاه عدل الهی در برابر شهدا رو سفید باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی، رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، صبح امروز در مراسم استقبال از سربازان آموزشی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، گذراندن دوره مقدس سربازای را منشأ برکات فراوان در زندگی شخصی جوانان دانست و گفت: نظم و پذیری و ارتقای آستانه تحمل، صبر و شکیبایی تنها بخشی از این برکات است که خود زمینه را برای دستیابی به برکات دیگر فراهم می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز در نظام اسلامی  قوانین و مصوباتی برای خدمت سربازی وضع شده که امتیازات فراوانی را برای سربازان تحصیل کرده، متأهلین و دیگر سربازان فراهم نموده است و این نشان دهنده توجه نظام به سربازان است.

وی با تاکید بر اینکه سلسله مراتب فرماندهی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات پیگیر رفع مشکلات احتمالی سربازان خواهند بود، ظهار کرد: همه این عوامل تمام قد مصمم به رفع مشکلات مطرح شده از سوی سربازان خواهند بود.

حجت الاسلام موسوی اشاره ای نیز به شهید بهمن نصر اصفهانی کرد و گفت: این منطقه مزین به نام شهید بزرگواری است که افتخار کشور، ملت و ارتش جمهوری اسلامی ایران است. شهدا برای تحقق اهداف و آرمان های مقدسی از ارزشمندترین دارایی خود گذشتند، مسؤولیتی که بر شانه همه ما سنگینی می کند ادامه دادن این راه پرافتخار است.

وی با تأکید بر اینکه آحاد ملت ایران به فراخور جایگاه و توانایی خود در برابر این مسؤولیت بزرگ، مسؤولیت سنگینی بر عهده دارند، اظهار کرد: باید طوری عمل کنیم که در دادگاه عدل الهی در مقابل شهدا روسفید و آبرومند باشیم و این جز با عنایت پروردگار عالم میسور نخواهد بود./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات