۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۹۳۷۷۲
آیت‌الله علما:

تربیت صحیح نیروی انسانی از هر ثروتی بالاتر است

تربیت صحیح نیروی انسانی از هر ثروتی بالاتر است
امام جمعه کرمانشاه تربیت صحیح نیروی انسانی را مهمترین عامل توسعه هر کشور دانست و گفت: تربیت صحیح نیروی انسانی از هر ثروتی همچون نفت و گاز بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله مصطفی علما در نشست با مسؤول و جمعی از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه، تربیت نیروی انسانی صحیح را مهمترین عامل توسعه هر کشور دانست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: کشور‌های در جهان وجود دارد که کمترین منابع طبیعی را در اختیار دارند، اما از کشورهای که نفت و گاز وسیعی دارند بسیار جلوتر هستند و پیشرفت زیادی کرده‌اند و این به دلیل تربیت صحیح نیروی انسانی است که از هر ثروتی همچون نفت و گاز بالاتر است.

وی ثروت اصلی هر کشوری را جوانان و نوجوانان دانست و گفت: باید با تربیت اسلامی بتوانیم جوانان خود را طوری تربیت کنیم که کشور ایران را در آینده به قله‌های پیشرفت و ترقی در عین حفظ ارزش‌ها هدایت کنند.

آیت الله علما از مسؤولان خواست جوانان را از فریب‌های رسانه‌ای دشمنان مطلع کنند و ادامه داد: وضعیت قبل از انقلاب کشور را باید به دانش‌آموزان نشان داد.

وی تصریح کرد: ایران قبل از انقلاب یک نوکر بی‌اختیار بوده است همان‌طور که شاه در جواب سوالی در خصوص هواپیما‌های اف14 می‌گوید من هیچ اطلاعی از آن‌ها ندارم و این هواپیماها با وجودی که پول آن‌ها را داده‌ایم کاملا در اختیار مستشاران آمریکایی است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت مستقل و تاثیرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است که در سال‌های اخیر دیدیم که نه تنها دیگر اثری از اطاعت از آمریکا و دیگر مستکبران جهانی وجود ندارد، بلکه برنامه‌های شوم آمریکا را از جمله داعش به نابودی می‌کشاند و دلیل اصلی عصبانیت آن‌ها از ما نیز همین است.

ارسال نظرات