۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۹۳۶۰۵
معاون تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری:

۳۵۰ مبلغ دهه فجر به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری اعزام می شود

۳۵۰ مبلغ دهه فجر به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری اعزام می شود
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: ۳۵۰ مبلغ در دهه فجر به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری اعزام می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حت‌الاسلام سید عزیز الله میر احمدی معاون تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اقدام و یا فعالیت‌های انجام‌شده اداره کل تبلیغات اسلامی در ۴۰ سال گذشته اشاره و عنوان کرد: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اعزام مبلغ در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به‌تمامی نقاط شهری، روستایی و عشایری انجام می‌شود که در همین راستا ۵۳۵ مبلغ بومی به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

وی افزود: ۵۳۵ مبلغ بومی در دهه فجر به فعالیت تبلیغی نیز مشغول هستند و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۵۰ نفر مبلغ و مبلغه‌ اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان نیز به استان چهارمحال و بختیاری اعزام و ساماندهی شوند.

حجت‌الاسلام میراحمدی با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دانشجویی و طلاب در استان، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده ۱۲۰ گفتمان دینی در مدارس استان با همکاری آموزش و پرورش در این ایام برگزار خواهد شد.

وی گفت: به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۲ هزار جلد کتاب به مساجد و کتابخانه‌های شبستان استان اهدا شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری برگزاری دوره های آموزشی ویژه ی مسئولان هیئت های مذهبی، مداحان، روحانیون، مسؤولان موسسات قرآنی و دیگر قرآن آموزان را از دیگرفعالیت های برنامه ریزی شده از سوی این اداره کل دانست.

وی با بیان اینکه ایام دهه فجر با ایام فاطمه مصادف است، افزود: ۴۰ برنامه محوری و شاخص از سوی هیئت های مذهبی استان در این ایام برگزار می‌شود و این در حالی است که دیگر هیئت های مذهبی هم به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

ارسال نظرات