۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۹۳۶۰۲
عضو شورای عالی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

آل سعود عامل اصلی ناکارآمدی سازمان همکاری اسلامی است

آل سعود عامل اصلی ناکارآمدی سازمان همکاری اسلامی است
عضو شورای عالی مجلس وحدت مسلمین پاکستان سکوت کشور ھای اسلامی در خصوص کشتار مسلمانان کشمیر به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، آغا رضا عضو شورای عالی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در سخنانی سکوت کشور ھای اسلامی در خصوص کشتار مسلمانان کشمیر به شدت انتقاد کرد و گفت: آل سعود عامل اصلی ناکارآمدی سازمان همکاری اسلامی است.

آغا رضا با بیان این که مسأله کشمیر قابل حلّ است اما از چند دهه گذشته تا اکنون حل نشده است؛ ابراز داشت: محروم نگه داشتن مردم کشمیر از حق خود مختاری در اثبات ادعای جمهوریت دروغین در جهان کافی است.

وی با اشاره به این که کشمیر که با تروریسم دولتی روبرو است خون شهدای آن هرگز پایمال نخواهد شد؛ تاکید کرد: ظلم وسرکوب مستمر مردم مظلوم کشمیر بدست ارتش هند، نقاب از مدعیان دروغین پرچمداران امنیت جهانی برداشته است.

عضو شورای عالی مجلس وحدت مسلمین پاکستان سکوت مرگبار کشورهای اسلامی در خصوص کشتار مسلمانان کشمیر را باعث تأسف دانست و بیان داشت: سازمان ملل درعملی کردن مفاد قرارداد های خود ناکام مانده است.

وی آل سعود را عامل ناکارآمدی و تعطیلی سازمان همکاری اسلامی دانست وگفت: روابط سفارتی و دوستانه ریاض و تل ابیب باعث تأسّف انگیز است.

آغا رضا با بیان این که خادمین حرمین شریفین باید از مرزهای عقیدتی جهان اسلام دفاع می کند اما نزدیکی با دشمنان اسلام را ترجیح داده اند ابراز داشت: این اقدامات بیانگر این است که خاندان آل سعود بیش از اسلام به حفظ پادشاهی خود می اندیشد.

وی آخر گفت: ملّت پاکستان در کنار برادران کشمیری اند و مجامع جهانی نیز باید برای تضمین امنیت منطقه هر چه زودتر مسأله کشمیر را حلّ و فصل کنند./۹۸۸/ب901/ف

ارسال نظرات